جهت تمدید سنوات نیمسال 5 به بعد دانشجویان لازم است از طریق سیستم گلستان پیشخوان خدمت اقدام نمایند. فایل راهنما در این خصوص تهیه و پیوست خبر گردیده است لذا ضمن دعوت مشمولین به مطالعه این راهنما خواهشمند است درخواست ها را دقیقا مطابق راهنما ثبت و تیک سبز✅ را بفشارید. نکته مهم: جهت مراجعه به کمیسیون دانشجویان ارشد نیمسال های 7 و بالاتر لازم است بعد از دریافت تایید رییس دانشکده ضمن اخذ پرینت همین درخواست (گزارش ۲۳۹۶) فایل را جهت کمیسیون ارایه دهند
ثبت درخواست مهمان برای ترم تابستان و سایر ترمها نکته 1: دانشگاه های مصوب و مجاز وزارت علوم (بغیر از آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی) را انتخاب نمایید. نکته 2- تایید یا عدم تایید اخذ دروس تخصصی و اصلی بر عهده مدیر گروه و ریاست دانشکده می باشد. نکته 3- سایر شروط مربوط به مهمانی در تابستان و سایر ترمها دقیقا مطابق آیین نامه مصوب و اجرایی دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد. لذا توجه داشته باشید اخذ دروس با رعایت پیش نیاز و سقف واحد مجاز در هر نیمسال می باشد.
فرم درخواست خوابگاه ویژه ارشد و دکترا.
جهت انصراف فرم را تکمیل نموده و در سامانه گلستان. درخواست را تکمیل و فرم را پیوست نمایید. این فرم را در گلستان بارگذاری نمایید. راهنما در ادامه فایل مطالعه شود.
فرم و راهنمای خروج از کشور
1-فرم را تکمیل و امضا های مربوط به ادرات درج شده در جدول را اخذ نمایید. 2-اطلاعیه مفقودی در روزنامه چاپ گردد 3-نسخه چاپ شده اطلاعیه مفقودی در روزنامه به همراه فرم به آموزش کل تحویل و جهت دریافت کارت اقدام شود
+منسوخ شده فرایند جدید از طریق سیستم گلستان منوی پیشخوان خدمت باید اقدام شود+ فرم درخواست تمدید سنوات نیمسال 7 و بیشتر دانشجو بعد از تکمیل و دریافت آمضا استاد راهنما فرم را تحویل گروه نماید. باید درخواست در جلسه گروه و تحصیلات تکمیلی بررسی و پس از کسب تایید و امضا ریاست دانشکده این فرم بعلاوه مدارک درخواست شده سامانه کمیسیون در سامانه بوستان موارد خاص بارگذاری گردد. *مدارک مورد نیاز سامانه بوستان در خود سامانه تحت عنوان راهنمای سامانه درج گردیده است.
در صورتی که دانشجوی ارشد استاد راهنما یا مشاوری خارج از هیات علمی دانشگاه شاهرود درخواست نماید می بایست فرمهای پیوست را دانلود و به گروه ارایه دهد.
فرم استاد راهنما و مشاور
فرم پیشنهاد پایان نامه و فرم شماره 2
+منسوخ شده فرایند جدید از طریق سیستم گلستان منوی پیشخوان خدمت باید اقدام شود+ گزارش پيشرفت تحصيلي دانشجويان کارشناسی ارشد نیمسال 5 یا 6 1-برای نیمسال 5 فرم پرینت تکمیل و پس از کسب امضا راهنما به گروه تحویل شود. 2-برای نیمسال 6:از طریق سیستم گلستان مسیر زیر انجام می گردد 1-گلستان، پیشخوان خدمت ، بررسی و حل مشکلات 2-ثبت درخواست جدید 3-انتخاب نوع تقاضا از کشویی ایجاد شده در ثبت درخواست. 4-انتخاب نیمسال 5-ثبت توضیحات در باکس درخواست 6-دکمه ایجاد نکته مهم: پس از زدن دکمه ایجاد سیستم به شما پیام میدهد که درخواست ثبت گردیده است در این مرحله دانشجو باید مجدد به مسیر پیشخوان بررسی و حل مشکلات مراجعه نماید و تیک سبز رنگ کنار درخواست را بزند تا درخواست ارسال گردد. پس از زدن تیک سبز درخواست شما در مرحله اجرا و اداری قرار می گیرد که میتوانید در همان صفحه با فشردن دکمه گردش کار در ردیف درخواست مورد نظر از سیر مراحل و وضعیت درخواست مطلع شوید. درخواست شما پس از ثبت به ترتیب به استاد راهنما، آموزش، مدیر گروه، رییس دانشکده و در نهایت مدیریت تحصیلات تکمیلی و آموزش کل ارسال می گردد ***باز شدن سرترم بر عهده ریاست دانشکده پس از کسب موافقت در جلسه تحصیلات تکمیلی می باشد.
فرم های ارزشیابی پایان نامه ارشد
اعلام نظر گروه آموزشي در خصوص معادلسازی دروس
درخواست دانشجو جهت معادلسازی دروس
تقاضاي انصراف از تحصیل
درخواست حذف نیمسال تحصیلی
فرم درخواست حذف تکدرس
فرم درخواست تمدید سنوات نیمسال 5 و 6
زمان تعیین استاد راهنما، تعیین موضوع پایان نامه و...