با سلام و آرزوي موفقيت براي داوطلبان گرامي
توجه شما را به نكات ذيل جلب مي نمايد:
1- صرف تكميل فرم مشخصات فردي و تشكيل پرونده در گزينش به منزله پذیرش نهايي نبوده و گزينش پس از بررسي سوابق افراد با اعمال ضابطه انتخاب اصلح نسبت به اعلام اسامي نهايي داوطلبان جهت انعقاد/تمديد قرارداد اقدام خواهد كرد .
2-به استناد تبصره 2 ماده2 قانون گزينش كشور به لحاظ كثرت تقاضا و محدوديت ظرفيت مجوزهاي موجود ، ملاك پذيرش افراد ضابطه انتخاب اصلح خواهد بود .
3-شركت كنندگان پس از اطلاع از قبولي در آزمون علمي نسبت به دريافت فرم مشخصات فردي اقدام و پس از تكميل بدون خط خوردگی همراه با مدارك زير شخصاً به دفتر هسته گزینش دانشگاه واقع در طبقه سوم ساختمان مرکزی مراجعه نمايند.
تذكر: عدم مراجعه در تاريخ مقرر به منزله انصراف از ادامه سير مراحل گزينش و اشتغال مي باشد.
مدارك مورد نياز جهت تشكيل پرونده:
1- فرم تكميل شده مشخصات فردي (پشت و رو پرینت گرفته شود)
2-كپي كليه صفحات شناسنامه
3-كپي كارت ملي( دوطرف كارت)
4- سه قطعه عكس پشت نويسي شده كه يك قطعه آن به فرم مشخصات فردي الصاق شود .
5-گواهي مدارك ايثارگري (خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ازادگان ، رزمندگان و اعضاي نيروي مقاومت بسيج و...)
6- كپي مدرك تحصيلي ( با ذكر معدل)
7 – کپی کارت پایان خدمت
8- تصویرحکم کارگزینی دارای مهر و امضاء( شاغلین)
مدارك مورد نياز جهت احتساب ملاكهاي تقدم
1-مستندات مربوطه به مقالات علمي و پژوهشي ، تأليف كتاب و...
2-مستندات مربوط به كسب رتبه هاي برتر علمي ، فرهنگي ، مذهبي و...
3-تأئيديه سوابق كاري مرتبط
4-گواهي آشنايي با فناوري اطلاعات ( مهارتهاي هفت گانه (ICDL)
یاد آوری مهم : ارائه اصل مدارک در هنگام مراجعه به گزینش الزامی است
کتابچه آموزشی و فرم مشخصات فردی را از بخش پیوست ها دریافت نمایید.
شماره تماس با هسته گزینش 32395580-023 می باشد.
• اجراي دستورالعملها و بخشنامه هاي مربوط به گزينش اساتید و کارکنان.
• تنظيم برنامه تحقيقات و تعيين افراد تحقيق گر جهت انجام وظايف محوله اعم از کارکنان و هیات علمی.
• اظهار نظر پيرامون صلاحيت متقاضيان استخدام کارمندی با رعايت موازين شرعي و ضوابط مصوب قانونی و بخشنامهها و دستور العملهای ذیربط.
• تهيه سئوالهاي عقيدتي ، سياسي ، اخلاقي ، عملي ، تخصصي به منظور برگزاري امتحان كتبي با هماهنگي وزارتخانه متبوع و هيأت عالي گزينش.
• برقراری ارتباط با منابع و مراجع موثق جهت استعلام و جمع آوری اطلاعات عمومی داوطلبین استخدام در دانشگاه.
• تصحيح اوراق امتحانات ، تهيه فرم هاي مورد نياز و انجام مصاحبه با افراد گزينش شده مربوط به امور کارکنان.
• رسيدگي و اظهار نظر نهائي در مورد پذيرش يا عدم پذيرش داوطلبان ورود به خدمت در دانشگاه با رعايت ضوابط و مصوبات و بر اساس نتايج امتحانات كتبي ، مصاحبه و تحقيق امور کارکنان.
• نظارت بر عملكرد كاركنان موقت ، پيماني و رسمي در دوران آزمايشي .
• بررسي و اعلام نظر هنگام صدور حكم قطعي كاركنان آزمايشي و تمديد احكام كاركنان موقت يا پيماني .
• بررسي و اظهار نظر بدوي در مورد اعتراضات و شكايات واصله از نحوه گزينش و ساير مسائل مربوط به آن .
• همكاري لازم با هيأت عالي گزينش و دبيرخانه هيأت مركزي مستقر در وزارتخانه متبوع .
• همكاري لازم با هيأت عالي گزينش استاد و دبيرخانه هيأت مركزي مستقر در وزارتخانه متبوع .
• حفاظت و نگهداري اطلاعات جمع آوري شده در رابطه با گزينش افراد به صورت محرمانه.
• انجام ساير امور محوله از طرف دانشگاه ، هيأت عالي گزينش و وزارت متبوع در زمينه گزينش اساتید و کارکنان.
• انجام کلیه فعالیتهای مرتبط با بهبود شامل: تعیین اهداف براساس سیاستها و استراتژی های کلان دانشگاه،شناسایی فعالیتها، مستند سازی ، تهیه فرآیندها، روشها و دستور العمل های اجرایی امور و نظارت بر اجرای آنها حسب مورد، تجزیه و تحلیل داده ها و ارزیابی عملکرد و بازخور فعالیت ها و همکاری با واحد آمار مدیریت طرح و برنامه دانشگاه.
1
سیر مطالعاتی احکام
لطفا قبل از مصاحبه مطالعه گردد.