پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1395
پدیدآورندگان:
محمد احسان سوری [پدیدآور اصلی]، رضا شیخ[استاد راهنما]
چکیده: انتقال نگرش مصرف کنندگان از طریق ارتباط کلامی به عنوان یکی از ویژگی های گسترش شبکه های مجازی می باشد. تحلیل دقیق و به موقع عوامل موثر بر نگرش و رفتار مشتریان در محصول پسندی می تواند مدیران را در بازار رقابتی کمک شایانی نماید. شاخص مرجان خالص(NPS) و تئوری مجموعه راف خاکستری رویکرد تلفیقی جدیدی است که می تواند ضمن شناسایی سریع و دقیق نگرش مصرف کنندگان، قواعد منطقی و نظام مندی را از رفتار مشتریان استخراج نماید. در این تحقیق رویکرد پیشنهادی بر روی 407 نفر از خریداران آنلاین در وبسایت های خدماتی دیجی کالا، 5040 و بامیلو مورد مطالعه قرار گرفته است و بر اساس نتایج حاصل از تحلیل داده ها با نرم افزار Rosetta، شش قاعده حاکم بر رفتار مشتریان به عنوان مهم ترین عوامل موثر بر محصول پسندی شناسائی و استخراج شده اند.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#تئوری مجموعه راف #رفتار مشتریان #سیستم خاکستری #شاخص مروجان خالص #کیفیت خدمات #محصول-پسندی دانلود نسخه تمام متن (رایگان)
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرودیادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: