آخرین بروزرسانی: 1399/1/25

+ وب سایت دانشگاه صنعتی شاهرود در بازه سال ۹۶ توسط کارشناسان مرکز کامپیوتر دانشگاه بازطراحی گردید.

آخرین بروزرسانی: 1399/1/25

دانشگاه صنعتی شاهرود، متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید. لذا استاندارهای بین المللی مرتبط با حفظ و نگهداری داده را کاملاً رعایت نموده و فرایند جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را کنترل می‌کند.

 مشاهده و استفاده از محتوای این سایت نیاز به ثبت نام و یا دریافت اطلاعات کاربران نمی باشد. تنها کاربران سایت جهت ثبت و بروزرسانی اطلاعات نیاز به اعتبارسنجی و ورود دارند. اعتبارسنجی و دسترسی به قسمت های مختلف سایت بصورت مستقیم توسط مجموعه انجام می شود، و در حال حاضر عضویت توسط کاربران وجود ندارد.

این سایت از کوکی ها و مواردی از این قبیل استفاده نمی کند.

پیوندهای فعال به وب سایت های دیگر که متعلق به سازمان های دیگر است، قوانین مختص خود را دارند. لذا قبل از استفاده از این وب سایت ها به بیانیه حریم شخصی آنها مراجعه فرمایید.

آخرین بروزرسانی: 1399/1/25

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات وب سایت دانشگاه صنعتی شاهرود را به اطلاع میرساند:

  1. در قسمت های مختلف این وب سایت امکان ثبت درخواست، پرسش و پاسخ و ارتباط با بخش مربوطه وجود دارد و کاربران می توانند از این مسیر با قسمت های مختلف دانشگاه در ارتباط باشند.
  2. زیرمجموعه های مختلف دانشگاه از این وب سایت استفاده نموده و اطلاعات مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهند، این زیرمجموعه ها مسیرهای ارتباطی و شماره تماسهای خود را در قسمت مناسب قرار داده و برای کاربران قابل دسترس می باشد.
  3. پشتیبانی فنی این وب سایت بر عهده مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه می باشد. هر گونه درخواست، انتقاد یا پیشنهاد خود در این زمینه را می توانید از طریق سیستم پاسخگوی این مجموعه انجام دهید. 
  4. جهت ارتباط و پرسش و پاسخ با ریاست دانشگاه می توانید از لینک موجود در صفحه اصلیاستفاده نمایید. همچنین لینک پرسش و پاسخ با معاونت های دانشگاه نیز در صفحه اصلی وجود دارد.
  5. در صورت برقرار بودن ارتباط اینترنت، این وب سایت به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد.

 

 

آخرین بروزرسانی: 1401/6/1