پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1401
پدیدآورندگان:
غزاله محمودزاده خامنه [پدیدآور اصلی]، رضا شیخ[استاد راهنما]
چکیده: امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن کسب و کار الکترونیک ، فروشگاه های زنجیره ای به عنوان مهم ترین و بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات و کالاهای مورد نیاز مردم باید در کنار فروش حضوری جایگاه خود را در بازار فروش مجازی نیز ارتقا دهند . مدیران کسب و کار برای افزایش میزان رضایتمندی مشتریاندر فروش مجازی باید معیارهای مشتری مداری در این حوزه را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند. این پژوهش با به کار گیری روش تاپسیس فازی فیثاغورثی به ارزیابی و تحلیل استراتژی های مشتری مداری در بستر فروش مجازی فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی پرداخته شد. با بررسی نظرات مشتریان واجد شرایط 4 فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی استان تهران که در زمینه فروش مجازی فعال بوده اند بر اساس میزان عملکردشان ارزیابی و رتبه بندی شده اند.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#واژگان کلیدی : مشتری مداری #تصمیم گیری چند معیاره #فازی فیثاغورثی #تاپسیس فازی فیثاغورثی #تجارت الکترونیک #بازاریابی
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: