پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1398
پدیدآورندگان:
سینا غلامی [پدیدآور اصلی]، رضا شیخ[استاد راهنما]
چکیده: ارزیابی و تعیین بازارهای هدف همواره یکی از مهم ترین موضوعات بحث برانگیز و محبوب بین محققان بوده است. امروزه با افزایش رقابت بین شرکتها، جذب بازارها و مشتریان جدید اهمیتی بیش از پیش پیدا کرده است و شرکت ها می کوشند تا بازارهای جدید را پیدا کنند و محصولات خود را طبق بازارهای جدید روانه بازار کرده و محصولات خود را به دست خریدار برسانند. از این رو هدف اصلی پایان نامه ارزیابی شرکت پاسارگاد و تعیین بازار هدف با توجه به ریسک های موجود است و قصد دارد ضمن شناسایی ریسک های این شرکت مهم ترین ریسک های موجود را شناسایی و در نهایت توانایی پیش بینی ریسک را داشته باشد؛ بنابراین از تئوری راف برای تحلیل داده ها استفاده شده است. نتایج اعتبارسنجی مدل ها نشان می دهد تکمیل داده ها به روش میانگین و مد شرطی و حذف داده های ناقص برای تولید بی زائده، دقتی حدود %۷۷ و ۸۸٪ دارد و از سایر مدل ها دقیق تر است. تکمیل داده ها به روش تکمیل ترکیبی شرطی و تولید بی زائده با استفاده از الگوریتم ژنتیک با رویکرد «بی زائده های کل» ضعیف ترین مدل است که حدود ۲۵ دقت دارد.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#تعیین بازار هدف #تئوری مجموعه راف #ریسک #محصولات دانلود نسخه تمام متن (رایگان)
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرودیادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: