پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > علوم ریاضی > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1390
پدیدآورندگان:
احمد معتمدی [پدیدآور اصلی]، صادق رحیمی شعرباف مقدس[استاد راهنما]، [استاد راهنما]، محمدرضا ربیعی[استاد مشاور]
چکیده: از آنجا که ارزشیابی جزئی از اجزای اصلی کار هر مدرس می باشد و وظیفه ایست که در تمام دوره تدریس با آن سرو کار دارد، این تحقیق درصدد بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود در مورد کیفیت و چگونگی ارزشیابی اساتید از آموخته های دانشجویان به صورت فازی و ارائه پیشنهاداتی در این زمینه می باشد. در فصل اول این پژوهش، کلیات تحقیق شامل موضوع، ضرورت و پیشینه تحقیق بررسی شده است. در فصل دوم، مفاهیم و تعاریف اولیه راجع به منطق فازی و سیستم های فازی و همچنین ارزشیابی تحصیلی ارائه شده است، در فصل سوم پژوهش حاضر سعی شده است تا وضعیت موجود ارزشیابی دروس هماهنگ ریاضی عمومی 1و2 در دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود به کمک نرم افزار spss و منطق فازی مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گیرد. همچنین با توجه به اینکه ارزشیابی و میزان یادگیری دانشجویان امری توصیفی و کیفی می باشد، در فصل چهارم روشی جدید برای ارزشیابی دانشجویان به کمک منطق فازی پیشنهاد شده است. در فصل پنجم برای رتبه بندی دانشجویان با نمرات برابر شیوه جدیدی به کمک سیستم های فازی ارائه شده است. نتیجه گیری و پیشنهاداتی برای کارهای آتی و پیوست ها نیز در ادامه آمده است.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#سیستم های درجه بندی فازی #منطق فازی #توابع عضویت #ارزشیابی دانشجو

دانلود نسخه تمام متن (رایگان)

محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده:
پایان نامه های مرتبط (بر اساس کلیدواژه ها)