پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1403
پدیدآورندگان:
معصومه مرادی لنبر [پدیدآور اصلی]، سید مجتبی میرلوحی[استاد راهنما]
چکیده: هدف این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان کارگزاری صبا تأمین است. تحقیق حاضر از لحاظ نوع و هدف تحقیق، باتوجه‌به اینکه به دنبال نتایج ملموس و عملی است، یک تحقیق کاربردی است و ازنظر روش، توصیفی _ تحلیلی است. نمونه آماری این پژوهش شامل 56 مشتری کارگزاری صباتامین در سال 1401 -1402می باشد. دراین تحقیق برای بررسی فرضیات از روش معادلات ساختاری در نرم افزار های spss نسخه 26 و pls نسخه 4.1 استفاده شده است . بر اساس نتایج و یافته‌های تحقیق حاضر با عنوان شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان کارگزاری صبا تأمین در خصوص دستیابی به هدف اصلی مبتنی بر شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان کارگزاری صبا تأمین، متغیرهای مدیریت ارتباط با مشتری، اعتبار معاملاتی و آموزش مشتریان به ترتیب، از مؤثرترین عوامل در میان عامل‌های مورد بررسی است.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#وفاداری #خدمات مشتریان #کارگزاری
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده:
پایان نامه های مرتبط (بر اساس کلیدواژه ها)