پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1402
پدیدآورندگان:
الهه بداقی [پدیدآور اصلی]، بزرگمهر اشرفی[استاد راهنما]، سید حسین سیدی[استاد مشاور]
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر تأثیر رهبری معنوی و اطلاعرسانی شفاف بر استقبال از تغییر با تبیین نقش میانجی اعتماد سازمانی است.این پژوهش از نوع کاربردی و ابزار استفاده شده این پژوهش پرسشنامه استاندارد است. جامعهی آماری این پژوهش کلیه کارکنان سازمان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت کشور منطقه شمال شرق شاهرود هستند که از روش نمونهگیری تصادفی استفاده شده است. تعداد کارکنان به تعداد 236 نفر میباشد که برای تعیین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده گردیده و حجم نمونه 146 نفر بهدستآمده است. پایایی متغیرهای پژوهش بر اساس آلفای کرونباخ بیشتر از 0.7 بهدستآمده است که نشان از پایا بودن پرسشنامه دارد. محاسبات از طریق معادلات ساختاری در نرمافزار spss و smart pls انجامشده است.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#رهبری معنوی #اطلاعرسانی شفاف #استقبال از تغییر #اعتماد سازمانی
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: