پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1403
پدیدآورندگان:
حمیدرضا احمدی [پدیدآور اصلی]، ابوطالب ایرانمهر[استاد راهنما]، مصطفی مرادی مقدم [استاد مشاور]
چکیده:
پس از آغاز دوران همهگیری بیماری کرونا و از طرفی دیگر آغاز فعالیتهای مجازی آموزش در مدارس مطالعه برنامه شاد به عنوان تنها برنامه بومی و رسمی کشور ایران برای استفاده در روند آموزش مجازی مدارس اجتناب ناپذیر و موضوع کاملاً مرتبطی برای مطالعه بود. پس ما بر آن شدیم که تاثیر نرمافزار شاد بر روی معلمان و دانش آموزان درس زبان انگلیسی در شهرستان گرگان بررسی بکنیم در این مطالعه از روش میکس متود برای جمع آوری داده استفاده شد علاوه بر مصاحبهای که از چند تن از معلمان شهرستان گرفته شد پرسشنامهای طراحی شده و در اختیار معلمان و دانش آموزان شهرستان قرار گرفت تا بدین وسیله اطلاعات ما برای بررسی گردآوری شود .مقوله های شناسایی شده در مصاحبه ها، نقاط قوت و ضعف شاد با زیرمجموعه ویژگی های شاد، تأثیرات بر یادگیری، تأثیرات تدریس و غیره و مقوله های موجود در پرسشنامه عبارت از عملکرد شاد، مهارت های اصلی، مهارت های فرعی، ارزیابی و غیره بودند. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دانش آموزانی که قبلاً تجربه یادگیری زبان مجازی را نداشته اند با استفاده از شاد تجربه خوبی بهره مند می شوند. همچنین معلمانی که تجربه آموزش مجازی و استفاده از روش های نوین آموزش آنلاین زبان انگلیسی را نداشته اند با تمامی این روش ها به روز شده و آشنا شده اند تا حتی پس از دوران کرونا نیز بتوانند از این روش ها در آموزش خود استفاده کنند.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#نرم افزار شاد #دانش آموز دبیرستانی #آموزش برخط
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: