پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1392
پدیدآورندگان:
علیرضا حسنی [پدیدآور اصلی]، سعید حکمی نسب احمد آبادی[استاد راهنما]
چکیده: بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل کالاها و خدمات از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌های مختلف تبادل کالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر روز پیشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهانی شدن وتبدیل دنیا به دهکده ی جهانی، راهی جز یافتن راههای سریع، موثر و کم هزینه وجود ندارد . با ظهور اینترنت، این گام اساسی برداشته شد، و عمل تبادل الکترونیکی داده‌ها یا EDI به عنوان سر منشا تجارت الکترونیکی، دوره ی جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامی‌کشورها و سازمان‌ها برای بقا باید در تجارت الکترونیکی وارد شده امور خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات شبکه انجام دهند. .در این تحقیق اثر لذت گرا یا کاربردگرا بودن فرد را بر سه عامل امنیت ، پذیرا بودن و در دسترس بودن فروشگاه های اینترنتی را بررسی شده است .بررسی عوامل موفقیت یک فروش اینترنتی نسبت به نگرش افراد ، امری نوین است. در فرضیه ی دوم نگرش افراد بر میزان وفاداری آنان نیز مورد مطالعه قرار گرفته است . در پایان تحقیق از روش ادراک و انتظار استفاده شده است تا بتوان اختلاف انتظار مشتریان و ادراک آنان از شرایط کنونی در سه عامل امنیت ، دسترسی و پذیرا بودن را بدست آورد .
کلید واژه ها (نمایه ها):
#لذت گرا #کاربرد گرا #امنیت #پذیرا بودن #در دسترس بودن #خرید اینترنتی #ادراک #انتظار

دانلود نسخه تمام متن (رایگان)

محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده:
پایان نامه های مرتبط (بر اساس کلیدواژه ها)