پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > تربیت بدنی و علوم ورزشی > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1403
پدیدآورندگان:
زهرا پیری اول [پدیدآور اصلی]، مجتبی رجبی[استاد راهنما]، رضا اندام[استاد مشاور]
چکیده:
در دنیای امروز، نقش آموزش تربیت بدنی در ارتقای سلامت جسمانی و روانی دانشآموزان بسیار پررنگ است. در این مطالعه، تاثیر جوسازمانی بر عملکرد معلمان تربیت بدنی با نقش تعدیلگر خلاقیت بررسی شدهاست. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی – همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان تربیتبدنی شهر های حوزه انتخاب شدند. حداقل حجم نمونه طبق نرم افزار جی پاور 176 نفر برآورد گردید و مورد تجزیهوتحلیل قرار گرفت. در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های استاندراد جو سازمانی ( جاو ولیو،۲۰۰۳) ، خلاقیت ( لی و همکاران ، 2014) ، عملکرد ( بویل و همکاران ، 2019) استفاده شده است. پایایی با استفاده از ضریب امگا مکدونالد مورد بررسی قرار گرفت و روایی صوری و محتوا با نظر استاد راهنما ومشاور و خبرگان مورد بررسی و تایید قرار گرفت. همچنین تجزیهوتحلیل دادههای بدست آمده با استفاده از نرمافزار آماری SPSS و 4pls صورت گرفته است. یافته ها نشان داد که جوسازمانی بر عملکرد تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین خلاقیت بر رابطه بین جو سازمانی بر عملکرد نقش تعدیلگر دارد.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#عملکرد معلمان #دبیران تربیت بدنی #سازمان
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: