آخرین بروزرسانی: 1402/9/7

 

روند انجام کار:

1- فرم جذب و پذیرش "فرم شماره (1)" را از بخش "فرم ها" در منوی سمت راست این صفحه دانلود کنید.

2- فرم را تکمیل و برای کارشناس جذب و پذیرش در پارک علم و فناوری استان سمنان ارسال نمایید.

3- زمان جلسه داوری ارائه طرح از طریق مدیر و یا کارشناس جذب و پذیرش پارک علم و فناوری استان سمنان به شما اعلام خواهد شد.

4- ایده فناور در جلسه داوری با حضور متخصصین پارک علم و فناوری استان سمنان توسط صاحب ایده و تیم مربوطه ارائه خواهد شد.

5- نتیجه داوری از طرف شورای پارک علم و فناوری استان سمنان  به شما اعلام خواهد شد.

6- در صورت مثبت بودن نتیجه داوری، جهت انتخاب دفتر کار و بستن قرارداد استقرار به پارک علم و فناوری استان سمنان مراجعه نمایید.

7- جهت بستن قراردادهای مربوط به تسهیلات تعیین شده از طرف شواری مرکز رشد، به پارک علم و فناوری استان سمنان مراجعه نمایید.

8- جهت آشنایی بیشتر با نحوه پذیرش و استقرار، شیوه نامه پذیرش و استقرار واحدهای فناور مرکز رشد مشترک دانشگاه صنعتی شاهرود را از بخش "آیین نامه ها و مقررات" از منوی سمت راست دانلود و مطالعه نمایید.


توضیحات ضروری:

1- اگر سقف حمایتی تا 500 میلیون ریال را نیاز دارید، نیاز به ثبت شرکت ندارید و در فرم جذب و پذیرش عنوان "هسته فناور" را انتخاب نمایید.

2- اگر طرح شما دارای تکنولوژی متوسط به بالا می باشد و تا سقف دو میلیارد ریال نیاز دارید، نیاز به ثبت شرکت دارید تا بتوانید تسهیلات را دریافت کنید. این تسهیلات برای طرح های با تکنولوژی متوسط (MidTech) حداکثر یک میلیارد ریال و برای طرح های با تکنولوژی بالا (HiTech) حداکثر تا دو میلیارد ریال می باشد.

3- جهت ثبت شرکت به وب سایت اینترنتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید و به عنوان مثال یک شرکت با مسئولیت محدود را ثبت کنید.

4- راهنمای ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را می توانید در این لینک مشاهده نمایید. جهت پیگیری تلفنی می توانید با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان تماس بگیرید.

5- شروع فرآیند جذب و پذیرش در مرکز رشد مشترک را می توانید موازی با فرآیند ثبت شرکت به انجام برسانید. جهت این کار، نام تایید شده و یا نامی که احتمال می دهید تایید شود جهت درج در فرم جذب و پذیرش کفایت می نماید.

6- وقت را تلف نکنید و نام احتمالی و یا تایید شده را در فرم جذب و پذیرش درج نمایید و سپس سایر قسمت ها را پر کنید و آن را به آدرس ایمیل مرکز رشد ارسال نمایید.

7- پیش از ارسال درخواست، ضمانت های مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات را از طریق تماس با پارک علم و فناوری استان سمنان جویا شوید.

8- تسهیلات دریافتی حداکثر تا سقف سه سال دارای تنفس است و در شرایط ضروری به تشخیص شورای پارک علم و فناوری استان سمنان  این مدت تا 6 ماه دیگر قابل تمدید می باشد.

9- نحوه بازپرداخت این تسهیلات توسط شورای پارک علم و فناوری استان سمنان  و با توجه به پایش عملکرد واحد فناور تعیین می گردد.


نمودار فرآیند:

flow