پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > علوم ریاضی > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1397
پدیدآورندگان:
زینالعابدین فرامرزی پلنگر [پدیدآور اصلی]، محمد آرشی[استاد راهنما]
چکیده: در این عصر محققان در صدد هستند تا در درباره تصمیمات افراد موارد مختلف که مورد رضایت یا عدم رضایت آنها است، مدلی بسازند. مدل تحلیل متقارن درصدد است که این رضایتمندی و انتخاب را مورد بررسی قرار دهد. در اینجا بیشترین بحث در مورد تصمیم افراد برای یک کالا میباشد که تحلیل متقارن با استفاده از ویژگیها و سطوحی که برای یک کالا در نظر میگیرد آن کالا را توصیف کرده و تصمیمات افراد در مورد کالا را مدلسازی میکند. در ادامه در فصل اول ابتدا تحلیل متقارن را معرفی و مفاهیم مربوط به آن را شرح میدهیم، در فصل دوم روشهای برآورد را شرح داده و در فصل سوم تحلیل متقارن با اثرات ثابت گفته میشود، فصل چهار هم مدل با اثرات آمیخته را بیان میکند.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#تحلیل متقارن #مدل اولویت مصرف #مدل بخشارزشی #مدل با اثرات ثابت #مدل با اثرات آمیخته. دانلود نسخه تمام متن (رایگان)
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرودیادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: