پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1390
پدیدآورندگان:
محیا قدسی فسائی [پدیدآور اصلی]، سید محمد موسوی شاهرودی[استاد راهنما]
چکیده: ما اکنون در عصری قرار داریم که مهمترین ویژگی آن عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی است. موفقیت سازمانی تحت این شرایط، تغییر در فعالیت های سازمانی و به ویژه رهبری و اداره سازمان های هزاره سوم را ضروری می سازد. در سازمان های پژوهشی حفظ مزیت رقابتی منوط به نوآوری است. سازمان ها باید توان تولید محصولات و خدمات جدید، منحصر به فرد و قابل رقابت در بازارهای متغیر امروزی را داشته باشند تا بتوانند در بازارهای پویا و پیچیده کنونی جایگاهی داشته باشند و برای خود کسب مزیت رقابتی نمایند.
در این راستا پژوهش حاضر تلاشی است تا با رویکردی نوین و با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی(AHP) به شناسایی عوامل مؤثر بر هر یک از ابعاد مختلف نوآوری که شامل نوآوری داخلی، خارجی، توزیع و استراتژی-های نوآوری است، پرداخته و در ادامه برای بررسی بیشتر این موضوع، مقایسهای میان نقطه نظرات نخبگان نوآوری و مدیران کارخانجات مواد غذایی شیراز در خصوص ضریب اهمیت هر کدام از این عوامل انجام خواهیم داد، سپس به بررسی تطبیقی رابطه بین نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری میپردازیم به این امید که شرکت ها از طریق ارتباط با مشتری قادر شوند قابلیت نوآوری را در سازمان خود ارتقا دهند
کلید واژه ها (نمایه ها):
#نوآوری #مدیریت ارتباط با مشتری #تحلیل سلسله مراتبی #وزندهی #الویتبندی دانلود نسخه تمام متن (رایگان)
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرودیادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: