پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1390
پدیدآورندگان:
محیا قدسی فسائی [پدیدآور اصلی]، سید محمد موسوی شاهرودی[استاد راهنما]
چکیده: ما اکنون در عصری قرار داریم که مهمترین ویژگی آن عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی است. موفقیت سازمانی تحت این شرایط، تغییر در فعالیت های سازمانی و به ویژه رهبری و اداره سازمان های هزاره سوم را ضروری می سازد. در سازمان های پژوهشی حفظ مزیت رقابتی منوط به نوآوری است. سازمان ها باید توان تولید محصولات و خدمات جدید، منحصر به فرد و قابل رقابت در بازارهای متغیر امروزی را داشته باشند تا بتوانند در بازارهای پویا و پیچیده کنونی جایگاهی داشته باشند و برای خود کسب مزیت رقابتی نمایند. در این راستا پژوهش حاضر تلاشی است تا با رویکردی نوین و با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی(AHP) به شناسایی عوامل مؤثر بر هر یک از ابعاد مختلف نوآوری که شامل نوآوری داخلی، خارجی، توزیع و استراتژی-های نوآوری است، پرداخته و در ادامه برای بررسی بیشتر این موضوع، مقایسه‏ای میان نقطه نظرات نخبگان نوآوری و مدیران کارخانجات مواد غذایی شیراز در خصوص ضریب اهمیت هر کدام از این عوامل انجام خواهیم داد، سپس به بررسی تطبیقی رابطه بین نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری می‏پردازیم به این امید که شرکت ها از طریق ارتباط با مشتری قادر شوند قابلیت نوآوری را در سازمان خود ارتقا دهند
کلید واژه ها (نمایه ها):
#نوآوری #مدیریت ارتباط با مشتری #تحلیل سلسله مراتبی #وزن‏دهی #الویت‏بندی

دانلود نسخه تمام متن (رایگان)

محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده:
پایان نامه های مرتبط (بر اساس کلیدواژه ها)