پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1399
پدیدآورندگان:
سمانه محمدی [پدیدآور اصلی]، فاطمه مظفری[استاد راهنما]، سید علی استوار نامقی[استاد مشاور]
چکیده:
زندگینامه به عنوان یک شیوه روایتی در رشته آموزش معلمان از اهمیت بالایی برخوردار شده است و به عنوان یک منبع آموزشی موثر در زمینه آموزش زبان انگلیسی در نظر گرفته می شود. مطالعه حاضر تحقیقی است که تاثیر استفاده نوشتارهای زندگینامه ای را در کلاس های زبان انگلیسی آشکار می سازد. این تحقیق برای یافتن ارتباط بین رشد مهارت و نوشتن درباره خود و نوشتن زندگینامه توسط زبان آموزان زبان انگلیسی انجام شده است.و همینطور تحقیقی است که تفاوت های نوشتاری نویسندگان را در جنسیت های مختلف کشف می کند. انگیزه برای پروژه تحقیقاتی فعلی براساس علایق شخصی من در نحوه ارائه داستان زندگی دانش آموزان بر اساس جنسیت آنها است. اعتقاد بر این است که زنان از نظر فرم ، ساختار ، محتوا و مضامین متفاوت از مردان می نویسند . تجزیه و تحلیل موضوعی داستان زندگی دانشجویان، دو موضوع اصلی را نشان داد: ساختار و مسائل جنسیتی. علاوه بر این نتایج تحقیق، موضوعات فرعی همچون فردیت، اسامی اشاره، خود اندیشی و تفکر انتقادی را تحت موضوع نوشتارهای زندگینامه ای نشان می دهند. موضوعات فرعی مانند خود ملامت گری ، قدرت بیان احساسی ، نگرش نسبت به خانواده و ارزشهای اساسی تحت موضوع اصلی تفاوتهای جنسیتی نشان داده شده است.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#واژگانِ کلیدی: نوشتارهای زندگینامه ای #تحلیل موضوعی #تفاوت های جنسیتی #نگارش موثر
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: