پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1403
پدیدآورندگان:
شکوفه صداقتی منش [پدیدآور اصلی]، سید علی استوار نامقی[استاد راهنما]
چکیده:
ارزشیابی به عنوان بخش حیاتی آموزش روندی پیچیده است که مسائل بیشتری را در پلتفرم های آنلاین مطرح می کند. برای حمایت صحیح از دانش آموزان، معلمان باید ابتدا خود درک مناسبی از روشهای ارزشیابی داشته باشند. اگرچه روشهای تکوینی و تراکمی هردو به عنوان روشهای متمایز، اما مکمل برای ارزشیابی و تقویت یادگیری دانشآموزان ارائه میشود، این پژوهش با هدف ارائه تجربه معلمان از ارزشیابی تراکمی انجام میشود. این مطالعه تئوری زمینه ای از تجربه 8 معلم زبان انگلیسی در استفاده از ارزشیابی تراکمی استفاده کرد. بر اساس نتایج بدست آمده سه دسته اصلی شامل دیدگاه معلم، چالش ها و ویژگی های مثبت ارزشیابی تراکمی حاصل گردید. بر این اساس، رعایت عدالت در آزمونگیری و ارتقای مشارکت معلم چالش برانگیزترین موضوعات بودند. در نهایت، کاربردهای این تحقیق برای معلمان و سیستم آموزشی نیز ارائه شده است.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#تئوری زمینه ایی #معلم زبان خارجی #ارزشیابی #تحقیق کیفی #تحقیق کمی
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده: