آخرین بروزرسانی: 1397/3/20

 

- مجتمع فرهنگی شقایقها

- تالار کوثر

 

قوانین استفاده از تالارها     

 

آیین نامه استفاده از تالار شقایقهای دانشگاه صنعتی شاهرود

در جهت حفظ و حراست از اموال دانشگاه و نگهداری هر چه بیشتر تالار اجتماعات دانشگاه آیین نامه ذیل تنظیم گردیده است:

1-در خواست رزرو تالار می بایست حداقل یک هفته قبل از اجرای برنامه به دفتر ریاست ارائه گردد، در غیر این صورت هیچ مسئولیتی بعهده واحد روابط عمومی نخواهد بود.

2-تشکلها و کانونها بعد از اخذ موافقت شورای فرهنگی برای اجرای برنامه باید ریز برنامه ها را در درخواست خود ذکر کرده و موافقت شورای فرهنگی را جهت واگذاری تالار اخذ نمایند.

تبصره 1: واگذاری تالار به انجمنهای علمی صرفا با مجوز معاونت فرهنگی امکان پذیر است.

تبصره 2: تشکلهای اسلامی در مورد برنامه هایی که با توجه به آیین نامه هیات نظارت نیاز به اخذ مجوز دارد، باید مجوز اجرای فعالیت را از هیات نظارت دانشگاه مطابق با آیین نامه های مربوط اخذ نمایند.

3-تالار اجتماعات جهت فراهم نمودن مقدمات اجرای برنامه از ساعت 8 صبح لغایت 18 در روزهای اداری و غیر تعطیل در اختیار قرار خواهد گرفت و واگذاری تالار در غیر از ساعات فوق و نیز ایام تعطیل فقط  جهت برنامه های ویژه  امکان پذیر است و زمان اجرای برنامه تا ساعت 22 امکان پذیر می باشد. لذا واحد های در خواست کننده اجرای برنامه، در صورت نیاز به تزئینات لازم است با توجه به زمان فوق نسبت به رزرو تالار در روزهای قبل از برگزاری برنامه اقدام نمایند.

4- تالار اجتماعات بصورت نظافت شده طی صورتجلسه ای که به امضا مسئول تالار و واحد درخواست کننده خواهد رسید تحویل مسئول واحد درخواست کننده خواهد شد و آن واحد می بایست بعد از اجرای برنامه تالار را مشابه شرایط اولیه تحویل نمایند در غیر این صورت این موضوع در همکاری های بعدی مد نظر قرار خواهد گرفت. بدیهی است جبران هر گونه خسارت وارده به تالار بر عهده مسئول واحد تحویل گیرنده می باشد.

5- واحدهای اجرا کننده برنامه باید زمینه لازم را جهت رعایت شئونات اسلامی و حفظ نظم و انضباط فراهم نمایند و در صورت بروز هر گونه مشکلاتی در این زمینه واحد درخواست کننده مسئول می باشد.

تبصره: حضور یکی از کارشناسان واحد اجباری است.

6-اموال موجود در تالار اجتماعات ( اعم از مصرفی و غیر مصرفی) که تحویل مسئول تالار می باشد به هیچ عنوان ( به صورت موقت یا دائم) تحویل دیگری نخواهد شد و واحدهای درخواست کننده می بایست در حد امکانات موجود برنامه های خود را تنظیم نمایند.

7- در صورتی که تالار نیاز به تزئین داشته باشد مسئول واحد درخواست کننده می بایست با هماهنگی مسئول تالار و فضای مناسب نسبت به نصب پلاکارت و بنر و نصب دکور هماهنگی نماید.

رعایت نکات ایمنی را به همکاران خود تذکر داده و در این خصوص هیچ مسئولیتی متوجه مسئولین مربوطه نخواهد بود.

8-موارد فوق در خصوص طبقه بالای تالار در جهت برگزاری نمایشگاه و سالنهای جنبی و... نیز صادق می باشد.

9- نوع و نحوه انجام پذیرایی می بایست قبلا با مسئولین تالار هماهنگ شود و استفاده از هر گونه تنقلات ممنوع است.( پذیرایی منحصرا در سالن های جنبی انجام می شود)

تبصره 1: استفاده از نوشیدنی های باز، چای، ساندویچ و بستنی و .....اکیدا ممنوع می باشد.

تبصره 2: موارد پذیرایی حتما می بایست بسته بندی گردیده باشد.

10-هرگونه تغییر فیزیکی ( جابجایی صندلی ها، میزها و پروژکتورها و ..) می بایست با هماهنگی مسئول تالار باشد.

11- در صورتی که بنا به ضرورت نیاز به انجام تمرین در داخل تالار باشد لیست افراد شرکت کننده و مسئول مربوطه به همراه برنامه زمان بندی شده قبلا به مسئول تالار ارائه گردد تا هماهنگی لازم بعمل آید.

12- دخالت افراد در امور اجرایی تالار و ورود به بخشهای اجرایی و فنی اعم از اتاق فرمان و ...ممنوع می باشد.

13-استفاده از مواد آتشزا و قابل اشتعال در تالار اکیدا ممنوع می باشد.