اخبار و رویدادها: انتصابات جدید در دانشگاه شاهرود

انتصابات جدید در دانشگاه شاهرود
جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳- ۲۲:۲۸:۲۷



انتصابات جدید در دانشگاه شاهرود


    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد مهدی فاتح سرپرست دانشگاه شاهرود با عنایت به  آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، طی احکام جداگانه ای، دکتر قدمعلی باقریان دهقی و دکتر پرویز امیدی را به ترتیب به سمت های رییس دانشکده شیمی و رئیس دانشکده علوم زمین منصوب کرد. سرپرست دانشگاه مطرح نمود که احترام به نظرات همکاران در دانشکده، مشورت و نظرخواهی و توجه به سوابق حرفه ای، مبنای انتصاب بوده است. ضمنا طی نامه های جداگانه ای، سرپرست دانشگاه از زحمات روسای قبلی این دو دانشکده تقدیر نمود.

دکتر محمد مهدی فاتح، طی احکامی دکتر علیرضا عرب امیری، دکتر حسین قلی زاده نرم و دکتر سعیده فردوسی را به ترتیب به سمت های سرپرستی مرکز پژوهشی ذخیره سازی مواد نفت و گاز، سرپرست پژوهشکده دانشجویی و سرپرست گروه استعدادهای درخشان منصوب کردند.

در بخش از احکام سرپرست دانشگاه خطاب به روسای منصوب شده در دانشکده های شیمی و علوم زمین آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و در سایه صداقت، تلاش، همدلی و همفکری با همکاران محترم آن دانشکده زمینه فعالیت های برون دانشگاهی را فراهم آورده و  زمینه ارتقاء و تعالی هر چه بیشتر همکاران و دانشکده را مهیا سازید. انشاء الله  با تقویت نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن زمینه تعامل مناسب بین دانشجویان، اساتید و کارکنان، موفق به تاییدات الهی و منشاء خیر و خدمات شایسته واقع گردید.

دکتر محمد مهدی فاتح ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست مرکز پژوهشی ذخیره سازی مواد نفت و گاز، ابراز امیدواری کرده است که با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و در سایه صداقت، تلاش، همدلی و همفکری با همکاران محترم، شرایط لازم جهت اخذ موافقت قطعی پژوهشکده فوق و زمینه گسترش و ارتقای فعالیتهای پژوهشی در این زمینه فراهم شود.

سرپرست دانشگاه در حکم سرپرست گروه استعدادهای درخشان، به همکاری و تعامل سازنده با دیگر واحدهای دانشگاه اشاره کرده و بر زمینه سازی کشف، جذب و پرورش استعدادهای دانشجویی و نخبگان علمی و حمایت موثر از آنان تاکید کرده است.  همچنین مشارکت فعال دانشجویان در فعالیهای پژوهشی از جمله تاکیدات دکتر محمد مهدی فاتح خطاب به سرپرست پژوهشکده دانشجویی دانشگاه است.

 

12345