اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹- ۱۳:۳۶:۵۵

برگزاری مراسم تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تقدیر از کارمندان نمونه سال 99 دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و تعدادی از کارمندان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز سه شنبه 26 اسفند ماه سال جاری مراسم تقدیر از کارمندان نمونه سال ،99 با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و تعدادی از کارمندان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی این دانشگاه، در ابتدا این جلسه ضمن خیرمقدم به بیان اهمیت توجه به نیروی انسانی پرداخت و بر کسب مهارت های مختلف کارمندان جهت ارتقا شخصی و همچنین پیشرفت دانشگاه تاکید نمود.

05

دکتر فاتح: پیشرفت دانشگاه به واسطه استقلال آن است.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به بیان حضور موثر کارمندان در کنار اعضای هیات علمی برای پیشرفت دانشگاه تاکید نمود و ضمن اشاره به افتتاح پروژه ها، تجهیز آزمایشگاه ها و پیشتاز بودن دانشگاه در جذب اعضای هیات علمی به کسب رتبه های مختلف، پیشرفت و توسعه دانشگاه پرداخت.

دکتر فاتح در جمع کارمندان دانشگاه با اشاره به استقلال کنونی و جایگاه ملی دانشگاه صنعتی شاهرود، با بیان توضیحاتی بر تلاش همه جانبه به منظور پاسداری از این استقلال تاکید نمود.

در ادامه این مراسم ضمن قرائت اسامی کارمندان نمونه و قابل تقدیر سال 98، با اهدا لوح و هدیه ای از کارمندان نمونه و قابل تقدیر سال 99 با حضور هیئت رئیسه دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

10

12345