اخبار و رویدادها: کسب مقام دوم مسابقات سه اتلون قهرمانی نخبگان كشور توسط دانشجوی سه گانه کار دانشگاه صنعتی شاهرود

کسب مقام دوم مسابقات سه اتلون قهرمانی نخبگان كشور توسط دانشجوی سه گانه کار دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹- ۱۰:۵۳:۰۶

کسب مقام دوم مسابقات سه اتلون قهرمانی نخبگان كشور توسط دانشجوی سه گانه کار دانشگاه صنعتی شاهرود

علی رضوانی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات سه اتلون قهرمانی كشور در جزیره قشم مقام دوم را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، علی رضوانی دانشجوی تربیت بدنی این دانشگاه و عضو تیم ملی سه گانه جمهوری اسلامی ایران، 17 اسفند ماه جاری در جزیره قشم توانست در دومین دوره مسابقات سه اتلون قهرمانی نخبگان كشور (انتخابی تیم ملی) مقام دوم این دور از مسابقات را کسب نماید.

در این دوره از مسابقات به نام جام خلیج فارس، تعداد 12 نفر از نخبگان برتر سه گانه کشور در رقابتی نفس گیر و پیمودن مسیر هزارو پانصد متر شنا، چهل کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دویدن، امین سقایی از چهارمحال بختیاری مقام اول، علی رضوانی از شاهرود مقام دوم و محمد طیبی از تهران مقام سوم را کسب نمودند.

لازم به ذکر است؛ کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا با اعزام نفرات به مسابقات بین المللی و کمپ های آماده سازی ملی و آسیایی و با طرح مستعدین به دنبال دستیابی به مدال های جهانی و المپیک برای ورزشکاران آسیایی می باشد.

همچنین فدراسیون سه گانه ج.ا.ا نیز با هدف برنامه ریزی دقیق و حمایت ملی در طول دو سال گذشته تاکنون در سطح آسیا و جهان گام های موثری در شناسایی و معرفی ورزشکاران ایران برداشته است.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تبریک کسب این مقام به آقای علی رضوانی، برای ایشان آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی را دارد.

78

12345