اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه

دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹- ۱۰:۰۱:۴۱

دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه روز دوشنبه 11 اسفند ماه جاری با اعضای هیات علمی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک درتالارکوثر دانشگاه، با حفظ شرایط و الزامات بهداشتی دیدار و گفتگو کردند.

photo_۲۰۲۱-۰۳-۰۳_۰۹-۳۴-۲۳

در این جلسه دكتر محمدعطایی رئیس دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك دانشگاه، گزارشی مبسوط از عملکرد یکسال اخیر دانشکده، فعالیت های پژوهشی، اجرایی و همچنین برنامه های در دست اقدام ارائه نمود. ایشان با ذکر توانمندی ها و امکانات دانشکده، آماری از تعداد دانشجویان و فعالیت های اساتید در حوزه های مختلف انتشار مقالات و کتب، انجام طرح های تحقیقاتی و قراردادهای پژوهشی، آزمایشگاه های مختلف و كارگاه ها، برگزاری همایش ها، كنفرانس ها و کارگاه های آموزشی ارائه نمود و در پایان به بیان مشکلات و مسایل موجود و نیز برنامه های در دست اقدام دانشکده پرداخت.

دكتر محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در ابتدا ضمن تشكر از گزارش رئیس دانشكده، از عملكرد و فعالیت این دانشكده تقدیر و تشكر نمود و افزود: عملکرد این دانشکده در تمامی حوزه ها اعم از مقالات، طرح ها، قراردادها، کتاب و مجلات مثال زدنی است. ایشان این پیشرفت ها را مرهون استقلال و پیشینه دانشگاه و داشتن ارکان مستقل عنوان نمود و به جهت برون رفت دانشگاه از مشکلات، بر بهره مندی کامل از امکانات و توانمندی های دانشگاه تاکید کرد و گفت: هر یک از اساتید باید در پی تاسیس شرکت های دانش بنیان و یا فعالیت در آن باشند.

دكتر فاتح با اشاره به تغییرات ساختاری در فضای آموزش عالی و لزوم بررسی و اجرای مدل های جدید فعالیت در دانشگاه ها تاكید کرد: در راستای حل معضلات و تقاضاهای صنعت باید پایان نامه ها و رساله های تقاضامحور به صورت جدی پیگیری شود.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی برگزار شد، تعدادی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود در زمینه های فعالیت های آموزشی و پژوهشی و راهكارهای رسیدن به اهداف دانشگاه پرداختند. و در پایان اعضای هیات رئیسه دانشگاه به سوالات مطرح شده پاسخ و نكاتی را یادآور شدند.

12345