اخبار و رویدادها: کسب دو رتبه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در جشنواره روابط عمومی‌هاي دانشگاه‌های منطقه 9 کشور

کسب دو رتبه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در جشنواره روابط عمومی‌هاي دانشگاه‌های منطقه 9 کشور
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹- ۰۸:۴۵:۴۸

کسب دو رتبه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در جشنواره روابط عمومی‌هاي دانشگاه‌های منطقه 9 کشور

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، رتبه دوم و رتبه سوم بخش روابط عمومي الکترونيک و بخش اطلاع رساني و ارتباط با رسانه جشنواره روابط عمومی های دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری منطقه 9 کشور را از آن خود نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی های دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری منطقه 9 کشور، روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود در بخش روابط عمومي الکترونيک و بخش اطلاع رساني و ارتباط با رسانه، به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را کسب نمود.

این جشنواره در پنج محور شامل، بخش ویژه کرونا، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات و انتشارات، اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه و جایزه ویژه هیات داوران با محوریت کرونا برگزار شد .

دکتر فرزین مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این مراسم بیان کرد: در ‏هر بخش به سه روابط عمومی برتر جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد، که علاوه بر جوایز اعلام شده یک جایزه ویژه هیئت ‏داوران نیز به یکی از روابط عمومی‌های برتر اهدا می‌گردد.‏

گفتنی است : این جشنواره با حضور دکتر ندا شفیعی سرپرست روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

دکتر شفیعی گفت: در جامعه شبکه‌ای امروز روابط عمومی حرفه‌ای از ارتباطات دوسویه و تعامل با مخاطبین و بکارگیری ‏فناوری‌های نوین ارتباطات و اطلاعات بهره می‌برد که امروزه اکثر روابط عمومی ها از این فضا استفاده نموده‌اند ولی هنوز ‏می توان از این ظرفیت و ارتباط با رسانه‌ها و فضای مجازی بهره‌ بیشتری برد.‏

در پایان این مراسم روابط عمومی های برتر منطقه 9 کشور در سال 1399 معرفی شدند.‏

 

999

12345