اخبار و رویدادها: کسب مقام اول جشنواره بین المللی اجراء توسط کارشناس دانشگاه

کسب مقام اول جشنواره بین المللی اجراء توسط کارشناس دانشگاه
یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹- ۱۳:۲۲:۵۸

کسب مقام اول جشنواره بین المللی اجراء توسط کارشناس دانشگاه

چهارمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه با حضور هنرمندان ۲۸ استان ایران و ۱۶ کشور جهان به میزبانی استان کرمان برگزار شد و خانم عاطفه عبداللهیان کارشناس روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود مقام اول بخش اجرا و تندیس جشنواره را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، چهارمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه با حضور هنرمندان ۲۸ استان ایران و ۱۶ کشور جهان به میزبانی استان کرمان برگزار شد و خانم عاطفه عبداللهیان کارشناس روابط عمومی این دانشگاه مقام اول بخش اجرا و تندیس جشنواره را کسب نمود.

این جشنواره بین المللی در چهار بخش مجریان صحنه، استنداپ کمدی، نمایش میان‌پرده کمدی و نمایش کودک، از ۲۹ بهمن‌ماه تا یکم اسفندماه در شهر کرمان و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گفته‌ی محمد جهانشاهی، معاون شهردار کرمان و رییس چهارمین دوره جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه جمعه یکم اسفندماه، در آیین اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان کشوری و استانی، هیئت داوران و هنرمندان کشوری و بین المللی مقام‌های اول تا سوم اعلام و جوایز هر بخش اعطا شد.

طبق بیانیه هیات داوران تندیس جشنواره در بخش اجرا به مقام اول خانم عاطفه عبداللهیان مجری و گوینده از استان سمنان همراه با تقدیرنامه و جایزه نقدی اهدا شد و از نفرات دوم و سوم مشترک به ترتیب از استان های بوشهر، سیستان و بلوچستان و مازندران با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد.

رئیس جشنواره با اشاره به کشورهای شرکت کننده در این دوره، گفت: یکی از اهداف این جشنواره، استفاده از ظرفیت هنرمندان سراسر کشور و سایر کشورها، به‌ عنوان سفیران فرهنگی در حوزه‌های گردشگری و فرهنگی است و خدا رو شکر این استان میزبان هنرمندان 26 استان و 16 کشور فلسطین، تاجیکستان، نیجریه، بنگلادش، الجزایر، یمن، کره جنوبی، ساحل عاج، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، مراکش، هندوستان، لبنان، سنگال بوده است.

او همچنین افزود: تثبیت جایگاه هنر‌های صحنه‌ای به‌ عنوان بخش مهمی از فعالیت‌های هنری مردمی،  ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین هنرمندان فعال و حرفه‌ای هنر‌های صحنه‌ای سراسر کشور و تبادل فرهنگی بین ملل با حضور هنرمندان و مجریان سایر کشورها، از جمله دیگر اهداف این جشنواره بود.

a

12345