اخبار و رویدادها: سومین نشت همیاران خبری روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

سومین نشت همیاران خبری روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹- ۱۴:۰۹:۲۴

سومین نشت همیاران خبری روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

با توجه به لزوم اطلاع رسانی حوزه های مختلف دانشگاه و اهمیت آشنایی رابطین خبری با فرآیند مورد تایید در بخش ارسال اخبار ، سومین نشست همیاران خبری با روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با توجه به لزوم اطلاع رسانی حوزه های مختلف دانشگاه و اهمیت آشنایی رابطین خبری با فرآیند مورد تایید در بخش ارسال اخبار، سومین نشست همیاران خبری با روابط عمومی صبح روز سه شنبه ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات کوثر با رعایت الزامات بهداشتی برگزار شد.

در ابتدا این جلسه دکتر حمید آقاجانی مشاور و رئیس دفتر ریاست، روابط عمومی و امور حقوقی دانشگاه، ضمن خیر مقدم به همیاران خبری به بیان اهمیت سرعت و کیفیت اخبار ارسالی به این حوزه تاکید نمود و افزود: با توجه به شرایط کنونی و رشد بسترهای مجازی و همچنین تغییر ذائقه مخاطب، رسالت روابط عمومی نیز نسبت به سالیان گذشته با رویکرد متفاوتی مواجه شده است. دکتر آقاجانی به لزوم مشارکت رابطین خبر حوزه های مختلف با بخش اداره روابط عمومی دانشگاه تاکید نمود و خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی ویژه همیاران خبری از جمله برنامه های این حوزه در راستای گسترش کیفیت این ارتباط دو سویه است.

در ادامه این جلسه عاطفه عبداللهیان کارشناس روابط عمومی دانشگاه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی ارسال اخبار و موارد حایز اهمیت پرداخت و در پایان ضمن تقدیم تقدیر نامه به کلیه رابطین خبری حاضر در جلسه، از زحمات پنج همیار خبری تقدیر به عمل آمد.

 02

12345