اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹- ۱۴:۰۱:۲۷

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک

دكتر فاتح در دیدار هيات رئيسه دانشگاه با اعضاي هيات علمي دانشكده مهندسي مكانيك گفت: براي رشد و حركت رو به جلو، بايد ديد فراگير داشته باشيم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز دوشنبه 27 بهمن ماه سال جاری رئیس به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک در سالن اجتماعات کوثر دانشگاه، با حفظ شرایط و الزامات بهداشتی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دکتر گردویی رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه ضمن خوشامدگویی به حضار، از اعضای هیات رئیسه دانشگاه قدردانی نمود و در ادامه به ارائه گزارشی مبسوط و کامل از پیشرفت های دانشکده، رشته ها، ساختار دانشکده و گروه های آموزشی، وضعیت آزمایشگاه ها، کارگاه ها و اقدامات صورت گرفته در طی یکسال اخیر در این دانشکده پرداخت. ایشان با ذکر توانمندیهای تحقیقاتی و زیرساختهای موجود به عقد قراردادهای پژوهشی حدود 2 میلیارد تومن دانشکده اشاره نمود و افزود: در طی سال گذشته زیادی مقاله معتبر علمی و پژوهشی در مجلات داخلی و بین المللی توسط اساتید دانشکده منتشر شده است که ماحصل آن قرار گرفتن دو نفر از اعضای هیات علمی دانشکده در لیست یک درصد دانشمندان برتر جهان بوده است. 

دکتر محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود، در این دیدار از تمامی اعضای هیأت علمی، مدیران ستادی، مدیران گروه های آموزشی و پیشکسوتان این دانشکده که در پیشبرد اهداف دانشگاه در همه حوزه های آموزشی، پژوهشی و اجرایی در سطح دانشگاه فعال هستند، قدردانی نمود و با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس ها و رویدادهای های علمی و پژوهشی در دانشگاه، ابراز داشت: به واسطه برگزاری چنین برنامه هایی می توان دانشگاه را به خوبی معرفی نمود.

دکتر فاتح: برای رشد و حرکت رو به جلو باید دید فراگیر داشته باشیم.

دکتر فاتح با تاکید بر این موضوع که توانستن، نیازمند دانایی، دانش پذیری و یادگیری است، افزود: تنها در این صورت است که توانمندی افراد و در نتیجه سازمان مرتبط زیاد خواهد شد و به این خواسته های مان جامع عمل خواهد پوشید و با اقدامات موثر به اهداف دست خواهیم یافت.

رئیس دانشگاه همچنین در ادامه به اصلاح ساختارها، قوانین و آیین نامه ها پرداخت و گفت: برای رشد و حرکت رو به جلو باید دید فراگیر داشته باشیم و از جزئی نگری پذیر نماییم و با ایجاد ساختارهای جدید سبب توسعه و پیشرفت دانشگاه شویم. وی آموزش، پژوهش و کارآفرینی را سه رکن اصلی دانشگاه و شعار محوری عنوان نمود و افزود: هیات ممیزه دانشگاه به عنوان یک نها سیاست گذار باید در شیوه نامه ها و آیین نامه ها همه بخش ها را لحاظ نماید تا موجب پیشرفت اهداف سازمانی دانشگاه گردد.

در ادامه این جلسه، اعضای هیات علمی این دانشكده به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و اعضای هیات رئیسه دانشگاه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حیطه های مربوط به خود پاسخ دادند.

photo_2021-02-16_14-02-38

12345