اخبار و رویدادها: آزمون بزرگ استخدامی وزارت بهداشت در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

آزمون بزرگ استخدامی وزارت بهداشت در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹- ۱۳:۱۴:۵۲

آزمون بزرگ استخدامی وزارت بهداشت در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

تعداد هزارو 155 داوطلب آزمون بزرگ استخدامی وزارت بهداشت، در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی شاهرود به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، برای تقویت نظام بهداشت و درمان کشور و تکمیل پست های سازمانی به ویژه برای مهار بهتر بیماری کووید19، با تاکید مقام معظم رهبری، دستور رییس جمهور و همکاری سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، صبح روز جمعه 24 بهمن ماه جاری آزمون بزرگ استخدامی وزارت بهداشت در این دانشگاه همزمان با سراسر کشور با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

03 (1)

11

16

تعداد هزارو 155 نفر در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی شاهرود به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد 760 نفر داوطلب خانم و 395 داوطلب آقا بوده اند.

به گفته سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، آزمون استخدامی وزارت بهداشت در 31 استان، 193 شهرستان و 283 حوزه امتحانی برگزار می شود. 220 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند و 38 هزار و 900 نفر از آنها، جذب و استخدام می شوند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت افزود: از هر 5 نفر، یک نفر در صورت کسب حداقل نمره آزمون، می تواند استخدام شود. از سال گذشته تا کنون موفق شدیم مجوز استخدام بیش از 52 هزار را دریافت کنیم که 15 هزار از آنها بلافاصله در ماه های اولیه شیوع بیماری کووید19 کار خودشان را آغاز کردند. داوطلبانی که امروز در آزمون استخدامی حضور دارند، در یک شرایط کاملا عادلانه با همدیگر رقابت خواهند کرد با این پیش فرض و این شرط که کسانی که در وزارت بهداشت به عنوان نیروی شرکتی، قراردادی یا سایر روش ها  در بخش های مبارزه با کرونا، حضور داشتند، به ازای هر ماه فعالیت، دو امتیاز برای آنها لحاظ می شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت شبکه بهداشت کشور است که در صف اول مبارزه با بیماری کووید19 قرار دارند و می توانند بسیاری از نیازهای مناطق روستایی، شهرها و حاشیه شهرها را برطرف کنند. در رشته پرستاری حدود 45 هزار نفر برای احراز 15 هزار پست سازمانی با همدیگر رقابت می کنند.

تقوی نژاد یادآور شد: در برخی از مشاغل مانند فوریت های پزشکی از هر دو نفر، یک نفر و در مشاغل عمومی مانند رسته های مالی، IT و مهندسی از هر 15 نفر، یک نفر استخدام می شوند و خوشبختانه تلاش کردیم که به موازات ایجاد زیرساخت های فیزیکی در سراسر کشور و بهره برداری از مراکز بهداشتی و درمانی، نیروی انسانی مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

12345