اخبار و رویدادها: دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی

دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹- ۱۶:۰۰:۵۱

دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی معماری وشهرسازی این دانشگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 20 بهمن ماه سال جاری با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی معماری وشهرسازی این دانشگاه در محل تالار کوثر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دیدار و گفتگو كردند.

در ابتدای جلسه دکتر کلات جاری رئیس دانشكده مهندسی معماری و شهرسازی دانشگاه ضمن تشكر از حضور هیأت رئیسه، گزارشی در خصوص وضعیت فعلی دانشکده و ارائه آماری از تعداد دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، اعضای هیأت علمی و تعداد مقالات طی یك سال اخیر ارائه نمود و در ادامه به بیان ارائه پیشنهاداتی در زمینه حل مشکلات دانشکده پرداخت.

دکتر کلات جاری با اشاره به روند صعودی جذب دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشکده و اقبال دانشجویان از این رشته، به عملکرد دانشکده در یکسال اخیر برای فراهم نمودن زیرساختهای لازم برای ارائه خدمت به دانشجویان پرداخت و افزود: در یکسال اخیر طراحی نقشه ساختمان جدید دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی در پردیس مهندسی و فناوری های نوین دانشگاه تهیه شده و کارهای احداث ساختمان در حال اجرا است. آزمایشگاه های دانشکده تجهیز شده و تعداد کلاسهای درس و آتلیه ها افزایش یافته و به سیستم سمعی و بصری مجهز و برخی امور زیرساختی آزمایشگاه اجرایی شده است.

photo_2021-02-10_10-50-36

دکتر فاتح رئیس دانشگاه در این دیدار ضمن خیر مقدم و تبریک ایام مبارک دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از اعضای هیأت علمی به دلیل تلاش صمیمانه خود جهت بهبود روند توسعه دانشکده تقدیر نمود و خاطر نشان كرد: این دیدار فرصت مغتنمی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات اعضای هیأت علمی به جهت پیشبرد  اهداف دانشکده و دانشگاه است.

دكتر فاتح با اشاره به تقاضا محور بودن رشته معماری، بیان داشت: نگاه هیأت رئیسه به این دانشکده به واسطه استقبال دانشجویان و جذابیت خاص رشته معماری، در تصمیم گیری ها دانشگاه در اولویت است. ایشان توجه ویژه بر حل مساله شیوه نامه های مرتبط با این رشته در هیات ممیزه را مطرح نمود و ابراز داشت: دانشگاه در راستای حل مشکلات اعضای هیات علمی این دانشکده تلاش می نماید و سعی بر رفع موانع موجود دارد.

در ادامه این جلسه اعضای هیأت علمی این دانشکده در خصوص مسایل و مشکلات و نیز ارائه نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه به ویژه در بخشهای آموزشی و پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

photo_2021-02-10_10-50-57

12345