اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه
یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹- ۱۴:۱۱:۴۳

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی كامپیوتر این دانشگاه دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه این دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز چهارشنبه 15 بهمن ماه سال جاری با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه و رئیس این دانشكده در سالن کوثر دیدار و گفتگو نمودند.

photo_۲۰۲۱-۰۲-۰۸_۱۰-۵۳-۵۱

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر بر اهمیت گستردگی دانشگاه و توسعه آموزشی تاکید کرد و گفت: باید در راستای توسعه آموزشی دانشگاه قدم برداریم و به سمت جذب اعضای هیات علمی قوی پیش رویم. ایشان ضمن بیان توضیحاتی در خصوص سامانه آموزش یادگیری lms دانشگاه و اقداماتی که در این خصوص انجام شده است، به راه اندازی مرکز آپا اشاره نمود و خاطر نشان کرد: با تاسیس این مرکز برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال گویا ریل گذاری صورت گرفته است و با افتخار وارد تجاری سازی دانش شدیم و تاکنون جز چند مرکز آپا برتر ایران هستیم.

رئیس دانشگاه از رشد ده برابری قرارداد های تحقیقاتی دانشکده و حرکت در مسیر رشد فزاینده ابراز خرسندی نمود و جهت پیشرفت هر چه بیشتر دانشگاه خواستار همدلی و همکاری جامعه دانشگاهی شد.

ایشان ضمن تشكر از اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات تمام موفقیت های دانشگاه در عرصه های مختلف را حاصل زحمات، درك موقعیت و شرایط توسط اعضای هیات علمی با انگیزه و پر انرژی در دانشگاه عنوان كرد و ابراز داشت: طبق توانمندی های موجود در دانشکده در همایش های علمی و پژوهشی قوی ورود نمایید تا به کمک حضور موثر در مجامع علمی بتوانیم دانشگاه را به خوبی معرفی و موجب حل معضلات در سطح ملی شویم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به گزیده ای از بیانات امیرالمومنان حضرت علی (ع) در خصوص شرایط موجود در کشور به واسطه بیماری کرونا به بیان نکاتی پرداخت و بر حکمت و آزمایش خداوند تاکید نمود.

در این نشست دكتر علیرضا الفی رئیس دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات به ارائه گزارشی در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، كاركنان و آزمایشگاه های موجود جهت آموزش، نشریات علمی پژوهشی، تعداد مقالات، فعالیت های پژوهشی اساتید، طرح های پیشنهادی در طی یکسال اخیر پرداخت و در ادامه به برنامه های آتی این دانشکده اشاره نمود.

در ادامه این جلسه، اعضای هیات علمی این دانشكده به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و سپس اعضای هیات رئیسه دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی این دانشكده پاسخ دادند.

 

12345