اخبار و رویدادها: مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹- ۱۲:۳۴:۲۴

مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم دانشگاه صنعتی شاهرود به همت اداره كل امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

خبری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز چهارشنبه 15 بهمن جاری ماه جاری به همت اداره كل امور فرهنگی و روابط عمومی این دانشگاه، مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دكتر رضا شیخ معاون اداری و مالی، دکتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دكتر مهدی برادران فیروزآبادی مدیركل امور فرهنگی، كارمندان و اساتید خانم در محل تالار کوثر دانشگاه به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

دکتر فاتح: برای تقویت و دانایی جامعه باید مادران آگاهی داشته باشیم.

دکتر فاتح در ابتدا این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک دهه فجر و روز زن، به بیان ارزش و جایگاه والای بانوان در جامعه و خانواده اشاره نمود و با تاکید بر اهمیت احترام به والدین، پیشرفت هر چه بیشتر ایران عزیز را در گرو ارزش گذاری و آگاهی بانوان عنوان کرد، چراکه فرزندان و کانون خانواده همه و همه از وجود مادران تاثیرپذیر خواهند بود.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، در این مراسم با یادی از ایثار و جان فشانی های شهدا به بیان دستاوردهای علمی انقلاب پرداخت و گفت: دانشگاه صنعتی شاهرود با حدود نیم قرن فعالیت بعد از انقلاب اسلامی توسعه چشم گیری داشته و از مدرسه عالی معدن  از سال 1352 به دانشگاهی پرافتخار رسیده است.

وی ضمن تاکید بر خودباوری به عنوان مهمترین مفهوم انقلاب، رمز موفقیت دانشگاه را تقدیر همگانی و ایجاد حس همدلی دانست و گفت: بانوان نقشی سازنده و غیرقابل انكار در جامعه و همچنین پیشرفت و توسعه دانشگاه دارند، به همین منظور دانشگاه سعی می كند هر ساله در حد امكان شرایط مناسب و تقدیر شایسته را از همكاران خانم به عمل آورد.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين فندرسكي مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ضمن تبريك اين روز، در خصوص شخصيت و ارزش گذاري بر زنان اشاره نمود و با بيان احاديث و رواياتی به اهميت حضور بانوان در خانواده و اجتماع پرداخت.

در ادامه این مراسم که با حضور همکاران خانم دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، دكتر صائمی دکتری تخصصی، مشاور خانواده و روان درمانگر به ایراد سخنرانی پرداخت.

12345