اخبار و رویدادها: قهرمانی تیم هندبال بانوان شاهرود و کسب مجوز حضور در لیگ برتر کشور

قهرمانی تیم هندبال بانوان شاهرود و کسب مجوز حضور در لیگ برتر کشور
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹- ۱۲:۵۸:۰۷

قهرمانی تیم هندبال بانوان شاهرود و کسب مجوز حضور در لیگ برتر کشور

قهرمانی تیم ذغال سنگ البرز شرقی بانوان شاهرود در اولین حضور در مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور و کسب مجوز حضور در لیگ برتر کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مسابقات هندبال بانوان لیگ دسته یک کشور به میزبانی هیئت هندبال استان سمنان و در شهرستان شاهرود (هیئت هندبال شاهرود) از روز شنبه 4 لغایت روز جمعه 10 بهمن ماه جاری با حضور 12 تیم (20 نفره) در دو دور مقدماتی و نهایی در اماکن ورزشی فجر و حجاب دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

در این مسابقات تیم ذغال سنگ البرز شرقی بانوان شاهرود در اولین حضور در مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور قهرمان این دور از مسابقات شد و توانست مجوز حضور در لیگ برتر کشور را کسب نماید.

20

4

شرح برگزاری مسابقات هندبال بانوان لیگ دسته یک کشور

در جلسه فنی مسابقات  12 تیم در دور مقدماتی در دو گروه 6  تیمی به رقابت پرداختند و از روز شنبه 4 بهمن  لغایت 8 بهمن ماه جاری به طور همزمان سه مسابقه در سالن قجر دانشگاه و سه  مسابقه در سالن حجاب خوابگاه خواهران برگزار شد.

در نهایت 4 تیم به دور پایانی راه یافتند و در  نیمه نهایی روز پنجشنبه 9 بهمن ماه 99 در سالن فجر دانشگاه به صورت ضربدری با هم رقابت کردند. در ادامه تیم نفت و گاز گچساران و کیهان پایش ملایر با قبول باخت به رده بندی مسابقات اکتفا کردند و تیم  ذغال سنگ البرز شرقی شاهرود و آتریسا تهران به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند و مجوز ورود به لیگ برتر ایران را از آن خود کردند.

در روز جمعه 10 بهمن ماه ابتدا ساعت 9 صبح بازی رده بندی و در بازی فینال تیم ها جهت کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند که تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود با غلبه بر حریف تهرانی خود مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نمود .

در این دوره از مسابقات خانم مریم رضائیان رئیس هیئت هندبال استان سمنان به عنوان سرپرست کل مسابقات، خانم معصومه ناظمی مسئول برگزاری مسابقات (کارشناس ترتیب بدنی در حوزه فوق برنامه دانشگاه)، خانم مریم طهرانی سرپرست فنی مسابقات، خانم افسانه حاجیان و خانم راشین رستمانی ناظرین فنی مسابقات و 7 کوبل داوری از استان های شیراز،مازندران،گیلان، بوشهر، گلستان،خراسان رضوی و سمنان عهده دار مسئولیت و قضاوت در برگزاری این مسابقات بودند.

در اختتامیه این دوره از مسابقات دکتر پاکدل ریاست فدراسیون هندبال ج.ا.ا ، خانم دکتر سلوکی نائب رئیس فدراسیون هندبال ج.ا.ا ، خانم امیدی معاونت ورزش قهرمانی بانوان استان سمنان، آقای مرادی سرپرست اداره کل تربیت بدنی استان سمنان به همراه معاونین و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود و آقای مهندس شریف و همکارانشان در شرکت ذغال سنگ البرز شرقی شاهرود  حضور داشتند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، این پیروزی و قهرمانی ارزشمند را به جامعه ورزش شهرستان و استان تبریک عرض می نماید.

12345