اخبار و رویدادها: نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده تربیت بدنی

نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده تربیت بدنی
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹- ۱۳:۵۸:۰۶

نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده تربیت بدنی

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در نشستی مجازی با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده تربیت بدنی این دانشگاه گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه صبح روز دوشنبه 6 بهمن ماه سال جاری، با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده تربیت بدنی این دانشگاه با توجه به شرایط بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی گفتگو نمودند.

IMG_0044

دكتر رضا اندام رئیس دانشكده تربیت بدنی دانشگاه نیز در این جلسه به ارائه گزارش کاملی از فعالیتها و عملکرد دانشکده در طی سال تحصیلی گذشته پرداخت. ایشان در این گزارش تفصیلی با ارائه آمار از تعداد دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیات علمی، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و تعداد طرح های تحقیقاتی 98، تعداد مقالات، افتخارات کسب شده توسط اعضای هیات علمی پرداخت و در ادامه با بیان اقدامات انجام شده در سال در حیطه فعالیتهای آزمایشگاه فیزیولوژی و طب ورزشی و  برگزاری آزمون عملی ورودی رشته تربیت بدنی ورودی دانشگاهها در سال 1399، نیازمندی ها و همچنین برنامه های آتی جهت توسعه این دانشکده را ارائه نمودند.

IMG_0045

دکتر فاتح: تمرکز بر بحث کارآفرینی در ورزش

طی این جلسه دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، ضمن تقدیر و تشكر از دکتر اندام بابت ارائه گزارشی کامل و همچنین اعضای هیات علمی و افتخارات کسب شده توسط این دانشکده، با اشاره به بیان عملکرد شفاف و روشن در بخش سالن های ورزشی، امکانات، آزمایشگاه های حرکات اصلاحی و طب ورزشی، خاطر نشان کرد: در خصوص فضای لازم جهت کارآفرینی در ورزش و مهارت افزایی برای دانشجویان و افراد متقاضی جامعه باید برنامه ریزی نمود و در قالب برنامه پنج ساله آموزشی-کارآفرینی، برنامه های عملیاتی را طراحی نمود.

دکتر فاتح ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی از روند امور دانشگاه و آگاه سازی جامعه دانشگاهی و بیرون از دانشگاه که موجب جلوگیری از سو استفاده مغرضان خواهد شد، ابراز کرد: هر دانشکده از دانشگاه در قالب فیلم های کوتاه به معرفی دانشکده خود بپردازد و در این راستا برای جذب نیروی هیات علمی کارآمد و دانشجو و همچنین درآمدزایی اقدام نماید.

ایشان بهره مندی از تمام ظرفیت های دانشگاه، آئین نامه ها و شیوه نامه های بالادستی را زمینه ای برای ایجاد رشته دکتری مطرح نمود.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و حل آن ها به صورت مجازی برگزار شد، برخی از اعضای هیات علمی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و هیات رئیسه دانشگاه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

IMG_0041

12345