اخبار و رویدادها: نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی عمران

نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی عمران
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹- ۱۳:۴۶:۳۷

نشست مجازی هيات رئيسه دانشگاه با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی عمران

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در نشستی مجازی با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی عمران این دانشگاه گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه صبح روز دوشنبه 29 دی ماه سال جاری، با رئیس و اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی عمران این دانشگاه با توجه به شرایط بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی گفتگو نمودند.

در این نشست دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، ضمن قدردانی از همت و پشتیبانی اعضای هیات علمی در کمپین حمایت از دوره ای شدن دانشگاه معین در سطح استان، به بیان توضیحاتی در خصوص ایجاد زیرساخت مناسب برای برگزاری مجازی کلاس ها پرداخت و گفت: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا به همت مرکز آموزش های مجازی و مرکز کامپیوتر دانشگاه، سامانه مدیریت یادگیری (LMS) برای برگزاری آنلاین همه کلاس ها راه اندازی شد. وی با بیان قابلیت زیر ساخت نرم افزاری و سخت افزاری این سیستم آموزشی، به ظرفیت دو هزار کاربر در ۲۰۰ کلاس هم‌زمان اشاره نمود و بیان کرد: با تأمین زیرساخت‌های لازم با ۲۷ واحد سرور مجازی و سه دستگاه سوپر پردازنده سامانه را پشتیبانی می کنیم.

در ادامه این نشست مجازی دكتر نادری رئیس دانشكده مهندسی عمران به ارائه گزارش در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، كاركنان، تعداد مقالات چاپ شده توسط اعضای هیات علمی، در آمدهای حاصل از آزمایشگاه ها و طرح های تحقیقاتی و همچنین برنامه های آتی این دانشكده پرداخت.

در پایان این جلسه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه خود به بیان نکاتی پرداختند و به سوالات مربوطه پاسخ دادند.

photo_2021-01-18_13-51-18

 

12345