اخبار و رویدادها: افتتاح و نامگذاری بوستان دانشگاه مزین به نام سپهبد شهید سلیمانی

افتتاح و نامگذاری بوستان دانشگاه مزین به نام سپهبد شهید سلیمانی
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹- ۱۳:۳۲:۳۴

افتتاح و نامگذاری بوستان دانشگاه مزین به نام سپهبد شهید سلیمانی

به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشيد اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني مراسم افتتاح، و نام گذاري بوستان پردیس مهندسی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود به نام بوستان شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، صبح روز شنبه 13 دی ماه جاری همزمان با روز جهانی مقاومت و با عنايت به سالگرد شهادت سردار رشيد اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني مراسم افتتاح، و نام گذاري بوستان پردیس مهندسی و فناوری دانشگاه به نام بوستان شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد.

00

03

07

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در ابتدا این مراسم پس از نثار گل، قرائت فاتحه و تجديد بيعت با آرمان‌هاي والاي امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در محل يادمان شهداي دانشگاه، با حضور در بوستان پرديس مهندسي و فناوري هاي نوين، طی سخنانی ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، او را قهرمان ملی و فرمانده مقاومت دانست که ندای مردم مظلوم جهان بود. دکتر فاتح با اشاره به شهادت ایشان و حضور گسترده مردم سرتاسر کشور، شهادت ایشان را بابرکت و نماد وحدت ملی برشمرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود تسلیم نشدن را بزرگترین سرافرازی بیان نمود و تاکید داشت: استقلال در عرصه علم، فناوری و اقتصادی از جمله وظایف این روزهای ما است.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سپهبد سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی، با بیان آیاتی از قرآن کریم به جایگاه ارزشمند این شهید بزرگوار پرداخت و خاطر نشان کرد: از مومنان مردانی هستند همچون شهید سلیمانی که بر سر عهدی که با خدا بسته اند تا آخرین قدم وفادار ایستاده اند.

در ادامه این مراسم با حضور سپاه ناحیه شاهرود، گروه پدافند هوایی دهه محرم، حجت الاسلام و المسلمین نظری مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، مسئولین دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، خبرنگاران و کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود رسما بوستان واقع در پردیس مهندسی و فناوری دانشگاه افتتاح و به نام شهید سپهبد سلیمانی نام گذاری شد.

12

23

12345