اخبار و رویدادها: جلسه مجازی پرسش و پاسخ مسئولان حوزه معاونت آموزشی و تحصيلات تكميلی با دانشجويان

جلسه مجازی پرسش و پاسخ مسئولان حوزه معاونت آموزشی و تحصيلات تكميلی با دانشجويان
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹- ۰۸:۵۴:۲۹

جلسه مجازی پرسش و پاسخ مسئولان حوزه معاونت آموزشی و تحصيلات تكميلی با دانشجويان

جلسه پرسش و پاسخ مسئولان حوزه معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشجويان، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه پرسش و پاسخ مسئولان حوزه معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي با دانشجويان در روز دوشنبه 8 دی ماه 99 با حضور دکتر ناصر گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر حمیدحسن پور رئيس مركز آموزش هاي مجازي، مدیران و کارشناسان حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی در سالن کوثر این دانشگاه برگزار شد.

دکتر گودرزی در ابتدا این جلسه با اشاره به شرایط ناگهانی بحرانی ترم گذشته و بخشی از ارائه دروس به صورت آفلاین، بیان نمود: با توجه به بحران ویروس كرونا و ضرورت استفاده از آموزش الكترونيكي، نرم افزار سيستم يكپارچه مديريت يادگيري  (LMS)بر روی سرورهای پرقدرت، به ویژه سرور HPC، اقدام به ايجاد ظرفيت برگزاري كلاس هاي آنلاين براي 2500 دانشجو به صورت همزمان و ارائه همزمان 200 کلاس درس نموده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه طی این جلسه به سیستم آموزش هاي الكترونيكي جديد اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته ارائه محتوا و منابع آموزشي دروس (محتواي آفلاين) توسط استاد، برگزاري كلاس هاي آنلاين و برگزاري جلسات دفاع از پایان نامه و کلیه امور آموزشی به صورت مجازي فراهم شده است. وی همچنین به ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت حضوری دانشجویان برای انجام امور مربوط به پایان نامه پرداخت و برگزاری امتحانات پایان ترم را به صورت غیر حضوری اعلام نمود.

در این نشست مسئولین حوزه معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي به سئوالات، نظرات و پیشنهادات دانشجویان در زمینه های مختلف آموزشی پاسخ و راهنمایی های لازم را ارائه نمودند.

0002


کلمات کلیدی: #نشست #مجازی #آموزشی #دانشجویان #تحصیلات تکمیلی #مشکلات
12345