اخبار و رویدادها: جلسه معارفه مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت

جلسه معارفه مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹- ۱۳:۰۱:۱۷



جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت این دانشگاه در روز دوشنبه 1 دی ماه جاری به صورت مجازی برگزار شد.

 در ابتدا این جلسه با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان این دانشکده، دکتر غیاثی رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش کلیپ های معرفی دانشکده و دانشگاه، ضمن تبریک ورود تمامی دانشجویان به این دانشکده، گفت: این دانشکده از ویژگی های خاصی برخوردار است که مهمترین آن قدمت و اهمیت رشته های آن در جذب بازار کار می باشد به گونه ای که اکثر فارغ التحصیلان در رشته های تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی اشتغال داشته و برخی نیز به مدد مهارت ها و بینش کسب شده امروز خود از کارآفرینان موفق می باشند.

ایشان در ادامه این جلسه مجازی ضمن ابراز امیدواری جهت اتمام بیماری کویید ،19 افزود: در شرایط فعلی با تلاش مرکز آموزش های مجازی، اعضای هیات علمی، کارشناسان دانشگاه و دانشکده فعالیت های علمی و پژوهشی بی وقفه و با سرعت مناسب در بستر فضای مجازی در حال اجرا است .

دکتر غیاثی همچنین اظهار امیدواری کرد: امید داریم فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان نو ورود با استعانت از خدا متعال در مسیر کارافرینی و بهبود اقتصاد و اداره کشور قرار گیرد.

در پایان نیز با معرفی مدیران گروه و اعضا هیات علمی این دانشکده، مدیران گروه های آموزشی در خصوص  پرسش های دانشجویان به بیان توضیحاتی پرداختند.

12345