اخبار و رویدادها: نشست مجازی هیات رئیسه دانشگاه با نمایندگان و فعالین فرهنگی، صنفی و تشکل های دانشجویی

نشست مجازی هیات رئیسه دانشگاه با نمایندگان و فعالین فرهنگی، صنفی و تشکل های دانشجویی
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹- ۱۴:۵۳:۵۷

نشست مجازی هیات رئیسه دانشگاه با نمایندگان و فعالین فرهنگی، صنفی و تشکل های دانشجویی

نشست صمیمی و هم اندیشی هیات رئیسه دانشگاه با نمایندگان و فعالین فرهنگی، صنفی و تشکل های دانشجویی در بستر مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست صمیمی و هم اندیشی هیات رئیسه دانشگاه عصر روز دوشنبه 17 آذر ماه جاری با حضور نمایندگان انجمن های علمی دانشجویی، تشکل های دانشجویی، کانون ها، فعالین فرهنگی و شورای صنفی دانشجویان به صورت وبینار برگزار شد.

این نشست در راستای برنامه راهبردی دانشگاه، با هدف ایجاد و ارتقای همدلی، هماهنگی و تفکر راهبردی در تشکل ها و فعالان فرهنگی دانشگاه و به منظور استفاده از ظرفیت هم افزایی آنها صورت گرفت.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این جلسه ضمن گرامیداشت روز دانشجو، گفت: متاسفانه با توجه به شرایط پیش آمده در کشور به علت بیماری کرونا با عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه روبه رو هستیم. اما خوشبختانه فضای مجازی بستری برای ما مهیا کرده که بتوانیم با دانشجویان در ارتباط باشیم.

دکتر فاتح ضمن تشکر از دانشجویان نسبت به ابراز نظرات و پیشنهادات خود در این نشست مجازی، بیان کرد: ما در ابتدای شیوع بیماری کرونا با پیگیری های مستمر بستر مناسب آموزشی را ایجاد کردیم و به لطف خدا تاکنون با سامانه آموزش مجازی lms  در خدمت دانشجویان هستیم. ایشان در ادامه تاکید نمود: در عین حال تمام تلاشمان در دانشگاه بر این است تا بتوانیم از طریق رفع مشکلات موجود، رسالت دانشگاه را به درستی پیش ببریم.

دکتر فاتح در این جلسه ادامه داد: دانشگاه امسال نیز همچون سنوات گذشته با استقبال گسترده دانشجویان جدیدالورود در هر سه مقطع مواجه شد که به همه این عزیزان خوش آمد می گویم.

ایشان به برخی از افتخارات دانشگاه در عرصه علمی و فناوری و وجود زیرساخت های مناسب دانشگاه در این حوزه اشاره نمود و گفت: از حیث شاخص کیفی در حد استاندارد هستیم و با وجود تجهیز آزمایشگاه ها و عضویت در شبکه آزمایشگاهی شاعا، وجود مرکز رشد و فناوری، ده ها شرکت فناور، مرکز آپا و زیر ساخت های مناسب آموزشی و پژوهشی مختلف در دانشگاه مفتخر به عرضه خدمات بهتر و کسب افتخارات متعدد هستیم.

در ادامه جلسه نیز هیات رئیسه دانشگاه به بیان توضیحاتی در خصوص مسايل مطرح شده از سوی دانشجویان پرداختند.

99

66

 

12345