اخبار و رویدادها: دوره ای بودن دانشگاه معین در استان سمنان بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان

دوره ای بودن دانشگاه معین در استان سمنان بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹- ۱۲:۱۱:۵۶

دوره ای بودن دانشگاه معین در استان سمنان بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان

دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، دوره ای بودن دانشگاه معین در استان سمنان بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان را اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه؛ در راستای مدیریت استانی دانشگاه های کشور، دوره ای بودن دانشگاه معین در سطح استان سمنان بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان توسط مقام عالی وزارت اعلام شد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود طی نامه ای به دکتر منصور غلامی مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به زیرساختها، قدمت، توانمندیها، ماموریت گرایی، صنعتی بودن و همترازی این دانشگاه با دانشگاه سمنان را از جمله دلایلی دانسته و بر آنها تاکید نموده است.

دکتر فاتح افزود به دنبال پیگیری های صورت گرفته در این خصوص؛ دکتر غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با درخواست دانشگاه صنعتی شاهرود مبنی بر دوره ای بودن دانشگاه معین در سطح استان سمنان بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان مانند استان اصفهان موافقت نمود.

ایشان ضمن تقدیر از حمایت همکاران و علاقه وافر مردم به استقلال این دانشگاه از درایت، حمایت و دلسوزی مقام عالی وزرات برای خانواده آموزش عالی و توجه به برجستگی های دانشگاه صنعتی شاهرود و اعتماد ایشان قدردانی نمود.

 

12345