اخبار و رویدادها: تولید انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست توسط مجموعه سوبا دانشگاه صنعتی شاهرود

تولید انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست توسط مجموعه سوبا دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹- ۱۳:۰۱:۰۷

تولید انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست توسط مجموعه سوبا دانشگاه صنعتی شاهرود

مجموعه سوبا به عنوان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین این دانشگاه در دوران شیوع ویروس کرونا و با همه ‏گیری این بیماری در جامعه، اقدام به تولید انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مجموعه سوبا به عنوان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین این دانشگاه در دوران شیوع ویروس کرونا و با همه ‏گیری این بیماری در جامعه، اقدام به تولید انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست نمود.

روابط عمومی دانشگاه طی گفتگویی با یکی از بنیان گذاران این مجموعه، امیر مهدوی دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شاهرود به معرفی بیشتر مجموعه سوبا پرداخت.

تولید انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست

برد اختصاصی دستگاه ضدعفونی کننده دست توسط متخصصان مجموعه طراحی و در نمونه‏های تولیدی مختلف مورد استفاده قرار گرفت. حسگر نصب شده بر روی این محصول با تشخیص دست کاربران، بازخورد لازم را به پردازنده ارسال نموده و بدین ترتیب محلول ضدعفونی بر روی دست کاربران اسپری می‏شود.

مجموعه سوبا با فروش این محصول در سطح کشور تلاش نمود تا ضمن اشتغالزایی و کارآفرینی در دوران شیوع بیماری کرونا، سهمی را در جهت کاهش همه‏گیری این بیماری به خود اختصاص دهد. آموزش و پرورش و مدارس، امور شعب بانک‏ها، سازمان تامین اجتماعی، درمانگاه‏ها، دانشگاه‏ علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان شاهرود و فروشگاه‏های زنجیره‏ای مختلف در سطح کشور در حال حاضر برخی از مشتریان این مجموعه می باشند.

هم‏اکنون راهبرد این مجموعه به توسعه محصولات پیشگیرانه از بیماری کرونا و همچنین توسعه فناوری ساخت افزایشی در حوزه‏های آموزشی، خدماتی و صنعتی اختصاص یافته است.

به گفته دکتر محمودی رئیس مرکز رشد و فناوری دانشگاه، يك دستگاه ضد عفوني كننده دست از سوی شركت سوبا به مركز رشد دانشگاه اهدا شده است.

photo_۲۰۲۰-۱۱-۱۶_۰۹-۱۸-۲۰

 

آشنایی بیشتر با شرکت نوفناوران ستاره برتر آسیا (مجموعه سوبا)

شرکت نوفناوران ستاره برتر آسیا فعالیت خود را در سال 1396 با عنوان "مجموعه سوبا" آغاز نمود. این شرکت شامل 3 زیر مجموعه با زمینه‏های کاری متفاوت می‏باشد:

مجموعه سوبا: فعال در صنعت پرینت سه‏بعدی و مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شاهرود

مجموعه برنا: مجموعه‏ای فعال در تولید ماشین‏آلات هوشمند صنایع غذایی

مجموعه فارا: مجموعه‏ای جدید در زمینه تولید محصولات غذایی و قنادی

مجموعه سوبا مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود

مجموعه سوبا فعالیت خود را در سال 1396 در مجموعه پارک علم و فناوری استان سمنان آغاز نمود.  فعالیت این مجموعه در ابتدا تولید انواع قطعات صنعتی، ماکت‏های تزئینی و بدنه تجهیزات مختلف آزمایشگاهی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی (ساخت افزایشی) را شامل می‏شد.

در ادامه و در سال‏های 1397_1398 این مجموعه با توسعه دامنه فعالیت خود اقدام به تولید پرینترهای سه بعدی مدل FDM، قالب‏های پلاستیکی صنعت غذایی و تجهیزات آزمایشگاهی شامل انواع پمپ سرنگی نمود. تحقیق و توسعه مستمر و شکل‏گیری ارتباط مجموعه با صنایع مختلف استان منجربه توسعه کسب و کار و افزایش دامنه فعالیت مجموعه در حوزه‏های تخصصی مختلف گردید.

راه‏های ارتباطی

 مجموعه سوبا

شاهرود، بلوار دانشگاه، پردیس مهندسی و فناوری‏های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود، ساختمان مرکز رشد، طبقه اول

صفحات مجازی:

اینستاگرام: sooba_3d                                             وب سایت: www.nfsooba.ir     

تلفن شرکت:         02332300207- 09104872560

photo_۲۰۲۰-۱۱-۱۶_۰۹-۱۸-۲۳

12345