اخبار و رویدادها: برگزاری پنجاه و ششمین و پنجاه و هفتمین جلسه هيات مميزه دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری پنجاه و ششمین و پنجاه و هفتمین جلسه هيات مميزه دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹- ۱۳:۴۱:۴۳

برگزاری پنجاه و ششمین و پنجاه و هفتمین جلسه هيات مميزه دانشگاه صنعتی شاهرود

پنجاه و ششمین و پنجاه و هفتمین جلسه هيات مميزه دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد و با ارتقای سه نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه موافقت به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دبيرخانه هيات مميزه دانشگاه، پنجاه و ششمين و پنجاه و هفتمين جلسه هيات مميزه دانشگاه در روز چهارشنبه مورخ 99/08/21در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن كوثر دانشگاه با رعايت كامل دستورالعمل هاي بهداشتي پيشگيري از بيماري كرونا با بررسي و تصويب احتساب سابقه دوران پيماني تعداد 16 نفر از اعضاي هيات علمي و پايه هاي دوران بورس تعداد 5 نفر از اعضاي هيات علمي و همچنين بررسي مصوبات كميسيون هاي تخصصي هيات مميزه دانشگاه در خصوص درخواست ارتقاي مرتبه تعدادي از اعضاي هيات علمي دانشگاه تشكيل گرديد، كه طي آن 2 نفر به مرتبه دانشياري و 1 نفر به مرتبه استادي ارتقا يافتند. همچنين اصلاحاتي بر شيوه نامه اجرايي آيين نامه ارتقاي مرتبه اعضاي هيات علمي انجام شد.

دكتر مهدي گردويي؛ عضو هيات علمي  دانشكده مهندسي مكانيك و مكاترونيك، و دكتر مهرداد غزنوي عضو هيأت علمي دانشكده علوم رياضي به مرتبه دانشياري ارتقاء يافتند. همچنين دكتر محمدمحسن شاهمردان عضو هيات علمي دانشكده مهندسي مكانيك و مكاترونيك، به مرتبه استادي ارتقاء يافت.

لازم به توضيح است كه نمايندگان وزير، دكتر علي اكبر جلالي، دكتر كارن ابري نيا و دكتر مرتضي محسني از طريق سامانه LMS دانشگاه به صورت آنلاين در جلسه مذكور حضور يافتند.

روابط عمومی دانشگاه ارتقای مرتبه علمی همكاران گرامی را تبریك گفته و برای همه دوستانی كه برای ارتقاء و پیشرفت دانشگاه تلاش می كنند توفیق روزافزون از ایزد یكتا آرزومند است.

photo_۲۰۲۰-۱۱-۱۷_۱۳-۴۰-۰۴


کلمات کلیدی: #ارتقاء #مرتبه #علمی #اساتید
12345