اخبار و رویدادها: شصت و دومین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.

شصت و دومین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹- ۱۱:۲۵:۱۰

شصت و دومین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.

شصت و دومین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و نهمین همایش مجازی با موضوع "سلامت زنان در دوران کرونا" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، شصت و دومین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و نهمین همایش مجازی در روز سه شنبه 13 آبان ماه جاری با موضوع "سلامت زنان در دوران کرونا" با حضور دکتر زهرا ریاضی فوق تخصص عفونی و فعال حوزه سلامت اجتماعی، دکتر حوریه شمشیری میلانی، متخصص زنان و دکتر مهری نجات متخصص اعصاب، روان، سکس تراپیست و مؤسس انجمن سلامت جنسی ایران برگزار شد.

دکتر ریاضی در این همایش با تاکید بر اینکه سلامت فردی ما در گروی سلامت کل جامعه می باشد، بیان نمود: با توجه به اینکه در حال حاضر شایعات زیاد بسیار آسیب زننده هستند، باید مفاهیم سلامت اجتماعی را  آموزش پذیر و جامعه پذیر نماییم.

دکتر شمشیری میلانی در ادامه با اشاره بر این موضوع که در دنیای امروز ارزش سواد سلامت حائز اهمیت است و متاسفانه جامعه ایران در زمینه سواد سلامت ضعیف می باشد، خاطر نشان نمود: در حال حاضر نیازمند همراهی مردم و مسئولان برای ارتقای سواد سلامت می باشیم.

در پایان این همایش مجازی دکتر مهری نجات خودباوری زنان را عامل مهمی در سلامت آنان بیان داشت و بر توجه بیشتر مبحث سلامت جنسی در دوران کرونا تاکید نمود، چرا که این موضوع تحکیم بخش بنیان خانواده خواهد بود.

قابل ذکر است این همایش به صورت لایو از صفحه رسمی همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و به طور همزمان از صفحه اینستاگرام جارچی شاهرود پخش شد.

8

 

 

12345