اخبار و رویدادها: اعمال محدودیت فعالیت های دانشگاه به مدت یک هفته

اعمال محدودیت فعالیت های دانشگاه به مدت یک هفته
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹- ۱۸:۳۸:۱۱



به استناد مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعمال محدودیت برای یک هفته دیگر از تاریخ 1399/08/17 لغایت 1399/08/21تمدید شده است. بنابراین با تصویب هیات رئیسه، فعالیت در سطح دانشگاه به طور محدود و به شرح زیر است.

1. فعالیت در دانشگاه در اين بازه به صورت نیمه تعطيل است.

2. با توجه به اینکه ثبت نام و شروع کلاسهای دانشجویان جدیدالورود و همچنین انجام امور فارغ التحصیلی نیاز به حضور کارشناسان در دانشکده ها و سازمان مرکزی هست، حضور كارمندان محترم در دانشگاه با مجوز مدیر مربوطه و با برنامه ریزی مشخص و با رعايت مقررات ايمنی و بهداشتی خواهد بود. بدیهی است که مدیران حوزه های مختلف لازم است در محل کار حضور داشته باشند. 

3. فعاليتهای اعضای هيات علمی اعم از فعاليتهای آموزشی، پژوهشی، برگزاری كلاسهای درس، جلسات دفاع از پروپوزال، پايان نامه و رساله، راهنمايی و مشاوره دانشجويان به صورت غيرحضوری خواهد بود. اساتيد محترمی كه در منزل امكان برگزاری كلاس را ندارند می توانند در محل دانشكده با رعايت مقررات ايمنی و بهداشتی حضور يابند. 

4. دانشجویان عزیز از مراجعه حضوری برای انجام امور دانشجویی خودداری فرمایند. آن دسته از دانشجویان که با هماهنگی قبلی از هفته های قبل در حال انجام امور آموزشی و پژوهشی خود هستند کماکان می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود

 
 
12345