اخبار و رویدادها: انتصاب های جدید دانشگاه صنعتی شاهرود

انتصاب های جدید دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹- ۱۱:۱۸:۴۳

انتصاب های جدید دانشگاه صنعتی شاهرود

طی حکم هایی از سوی دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، رئيس پژوهشكده اتوماسيون و هوش مصنوعي، رئيس گروه امور فناوري، تجاري سازي و كارآفريني و رئيس گروه استعدادهاي درخشان این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طی حکمی از سوی دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، از زحمات دکتر علیرضا الفی در مدت تصدي سرپرستي پژوهشكده اتوماسيون و هوش مصنوعي دانشگاه تقدیر به عمل آمد و دکتر محمد حسین احمدی به عنوان رئيس این پژوهشكده منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با عنايت به بند «10 - هـ» ماده «4» آيين نامه جامع مديريت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري و پيشنهاد معاون محترم پژوهشي و فناوري به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به مدت دو سال به عنوان رئيس پژوهشكده اتوماسيون و هوش مصنوعي دانشگاه منصوب مي شويد، تا امور محوله را بر اساس آيين نامه هاي مربوطه و هماهنگي معاون محترم پژوهشي و فناوري به انجام رسانيد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و در سايه صداقت، تلاش، همدلي و تعامل سازنده با همكاران محترم دانشگاه، زمينه ارتقاي فعاليت هاي پژوهشي پژوهشكده را فراهم نموده و منشاء خير و خدمات شايسته واقع گرديد.

 

01

 

در حکمی دیگر از سوی دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، از خدمات و تلاش هاي ارزنده دکتر سید ایمان حسینی در مدت تصدي رياست گروه امور فناوري، تجاري سازي و كارآفريني دانشگاه قدرداني به عمل آمد و دکتر علی اکبر حسنی به عنوان رئيس گروه امور فناوري، تجاري سازي و كارآفريني منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با عنايت به بند «الف» ماده «17» آيين نامه جامع مديريت دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ، پژوهشي و فناوري و پيشنهاد معاون محترم پژوهشي و فناوري به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به مدت دو سال به عنوان رئيس گروه امور فناوري، تجاري سازي و كارآفريني منصوب مي شويد تا امور محوله را زير نظر مديريت امور فناوري و ارتباط با صنعت و با هماهنگي معاون محترم پژوهشي و فناوري به انجام رسانيد. ضمنا رياست مركز هدايت شغلي و كاريابي تخصصي دانشگاه كه فاقد پست سازماني است به جنابعالي محول مي شود.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و همكاري و تعامل سازنده با ديگر واحدهاي دانشگاه و اعضاي هيات علمي، زمينه تجاري سازي ايده ها و پژوهش هاي دانشگاه را فراهم نموده و در اجراي سياست ها و  برنامه هاي كارآفريني دانشگاه موفق و مويد باشيد.

03

همچنین طی حکمی دیگر از سوی دکتر محمد مهدی فاتح رئیس این دانشگاه، ضمن قدردانی از زحمات دکتر سعیده فردوسی در سمت رئيس گروه استعدادهاي درخشان دانشگاه، دکتر فرهنگ سرشکی به عنوان رئيس گروه استعدادهاي درخشان دانشگاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

احتراماً ؛ با عنايت به بند «الف» ماده «17» آيين نامه جامع مديريت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي ، پژوهشي و فناوري و پيشنهاد معاون محترم آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به مدت دو سال به عنوان رئيس گروه استعدادهاي درخشان دانشگاه منصوب مي شويد، تا امور محوله را زير نظر معاون محترم آموزشي و تحصيلات تكميلي به انجام رسانيد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و همكاري و تعامل سازنده با ديگر واحدهاي دانشگاه زمينه كشف، جذب و پرورش استعدادهاي دانشجويي و نخبگان علمي و حمايت موثر از آنان را فراهم نماييد و منشاء خير و خدمات شايسته واقع گرديد.

02

روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک به دکتر احمدی، دکتر حسنی و دکتر سرشکی برای ایشان سعادت و توفيقات روزافزون را از درگاه خداوند متعال مسالت دارد.

 

12345