اخبار و رویدادها: انتصاب دکتر محسن نظری به سمت «رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان»

انتصاب دکتر محسن نظری به سمت «رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان»
یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹- ۰۶:۲۳:۱۴

انتصاب دکتر محسن نظری به سمت «رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان»

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر محسن نظری را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر محسن نظری دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک در شاخه تبدیل انرژی این دانشگاه را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان منصوب کرد.

در بخشی از حکم دکتر نظری آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان منصوب می‌شوید.

امید است با تعامل مؤثر با مدیران اجرایی استان، شرایط لازم برای توسعه پارک و ظرفیت‌سازی برای رشد شرکت‌ها و مؤسسات فراهم شود. انتظار می‌رود ایجاد روابط مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان و همراهی و همکاری با نقش آفرینان زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه، زمینه‌ساز بهره‌گیری بیشتر کارآفرینان و دانشگاهیان از ظرفیت‌های فراهم شده در پارک، ارتقای کمی و کیفی خدمات و حمایت‌های مورد نیاز توسعه کسب و کار مؤسسات مستقر در پارک، ارتقای توانمندی‌ها و توسعه کیفی مؤسسات شده و مورد اهتمام جدی جنابعالی در پارک علم و فناوری سمنان قرار گیرد.»



دانشکده مهندسی مکانیک و مکاترونیک انتصاب دکتر محسن نظری را به این سمت تبریک گفته و برای ایشان توفیق روزافزون آرزومند است.

12345