اخبار و رویدادها: بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه صنعتی شاهرود

بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه صنعتی شاهرود
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹- ۱۳:۳۰:۲۷

بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه صنعتی شاهرود

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود طی بیانیه ای توهین و هتک حرمت مکرر به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

آنها می خواهند نور خدا را با بیان باطل و طعنه خاموش كنند ولی خداوند نور خود را محفوظ و کامل می کند هرچند كافران كراهت داشته باشند. (سوره مبارکه صف آیه ۸)

امروزه بر هر فرد مسلمان و آزادیخواه واضح و مبرهن است که توهین و هتک حرمت مکرر به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نشان از یک جریان خاص است که اهداف شوم اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران نظام سلطه را بر ملاء می­کند. این عمل جاهلانه و فتنه­انگیز که به بهانه آزادی بیان صورت می گیرد نشان دهنده ناکارآمدی مکاتب مادی و ترس آنها از بازگشت انسان به وحی الهی منطبق بر فطرت انسانی است.

تلاقی زمانی این اقدامات موهن با روحیه استکبار ستیزی ملت ایران، هویت جدیدی به یوم الله سیزده آبان امسال می دهد هویتی از جنس انسجام و وحدت اسلامی که با مهر و محبت به پیامبر عظیم­الشان (ص) در آمیخته و خود را در قالب قدرت جبهه حق در مقابل خوی شیطانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار نشان می دهد.

در آستانه میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن گرامیداشت هفته وحدت و یوم الله 13 آبان، اقدامات توهین آمیز به مقدسات اسلامی را محکوم کرده و به دشمنان دین و کیان این مرز و بوم اعلام می دارد ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بهره­گیری از تجارب گذشته و شور و نشاط انقلابی نسل جدید، با برفراشتن پرچم اقتدار ملی، همچنان در مسیر صیانت از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) به حمایت از ملت های مظلوم و مبارزه به ظلم و استکبار جهانی ادامه می دهد.

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود

 

12345