اخبار و رویدادها: شصت و یکمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.

شصت و یکمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹- ۱۱:۴۵:۵۰

شصت و یکمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.

شصت و یکمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و هشتمین همایش مجازی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با موضوع "تاب آوری" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، شصت و یکمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و هشتمین همایش مجازی به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز سه شنبه 29 مهرماه جاری با موضوع تاب آوری و نقش والدین در تاب آوری کودکان و نوجوانان و با هدف پیشگیری از سوانح رانندگی با حضور دکتر حسن رستمی، روانشناس و مدرس دانشگاه برگزار شد.

دکتر رستمی در این همایش مجازی با اشاره به اینکه سن 5 تا 11 سالگی بهترین زمان برای آموزش و تمرین تاب آوری در فرزندان می باشد، بیان نمود: در صورتی می توان فرزندانی تاب آور تربیت کرد که خود والدین مجهز به مهارت تاب آوری باشند.

ایشان با تاکید بر تاب آوری به عنوان یک مهارت ضروری در دنیای امروز، افزود: تاب آوری با هدف افزایش آستانه صبر از مهمترین مؤلفه های افزایش کیفیت زندگی فردی و اجتماعی به حساب آمده و نقش پررنگی در کاهش سوانح رانندگی خواهد داشت.

قابل ذکر است این همایش به صورت لایو از صفحه رسمی همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و به طور همزمان از صفحه اینستاگرام جارچی شاهرود پخش شد.

photo_۲۰۲۰-۱۰-۱۸_۱۹-۴۳-۲۴

12345