اخبار و رویدادها: راهیابی دانشجویان این دانشگاه به مرحله سراسری جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان

راهیابی دانشجویان این دانشگاه به مرحله سراسری جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹- ۱۰:۰۲:۴۷

راهیابی دانشجویان این دانشگاه به مرحله سراسری جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان

دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود به مرحله سراسری بخش معارفی سي و پنجمين جشنواره سراسري قرآن و عترت دانشجويان راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور هر ساله طی سه مرحله درون دانشگاهی، منطقه ای و سراسری در بین دانشجویان کشور برگزار می شود. امسال نیز طبق سنوات گذشته با اندکی تفاوت و با توجه به شرایط خاص کشور، طی دو مرحله مقدماتی و سراسری به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است،

دوره های قبل این جشنواره شاهد کسب رتبه های برتر توسط دانشجویان این دانشگاه بوده ایم، امسال نیز در مرحله مقدماتی که خرداد ماه سال جاری به صورت برخط برگزار شد، دو تن از دانشجویان این دانشگاه، آقایان ابراهیم عباس زاده در رشته حفظ موضوعی و علی کریمیان شهری در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی به مرحله سراسری راه یافتند.

گفتنی است این جشنواره شامل بخش های معارفی، آوایی، پژوهشی و... است که بخش معارفی آن شامل رشته های آشنایی با احادیث اهل بیت(علیهم السّلام)، آشنایی با سیره معصومین(علیهم السّلام)، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن کریم، پرسمان معارفی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی می باشد.

شایان ذکر است که دانشجویان جهت شرکت در مرحله سراسری این جشنواره می توانند در بازه زمانی 4 لغایت 8 آبان ماه جاری به نشانی زیر مراجعه و نسبت به تایید صحت مشخصات و نام کاربری اقدام نمایند.

مرحله سراسری این جشنواره به میزبانی مرکز آموزش آزاد دانشگاه صنعتی اصفهان و به صورت مجازی روز یکشنبه مورخه 11 ابان ماه 1399 از ساعت 12:30 الی 20:00 برگزار خواهد شد.

لازم به توضیح است، این مرحله از آزمون شامل 40 سوال تستی و 5 سوال تشریحی و همچنین دارای نمره منفی است و هر دانشجو حق شرکت در همان رشته پذیرفته شده در مرحله قبل را دارد.

اسامی راه یافتگان در سایر بخش های آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری و نحوه برگزاری آزمون در بخش آوایی (رشته های قرائت تحقیق، ترتیل و رشته های حفظ) متعاقباً اعلام می شود.

اطلاعات تکمیلی نیز در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی زیر در دسترس شرکت کنندگان می باشد.

farhangi.iut.ac.ir

 

800_1

12345