اخبار و رویدادها: بازگشت پیکر مطهر حجت الاسلام «مجید سلمانیان» شهید مدافع حرم

بازگشت پیکر مطهر حجت الاسلام «مجید سلمانیان» شهید مدافع حرم
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹- ۰۸:۴۱:۴۵

بازگشت پیکر مطهر حجت الاسلام «مجید سلمانیان» شهید مدافع حرم

پیکر مطهر حجت الاسلام «مجید سلمانیان» شهید مدافع حرم که چندین سال در دانشگاه صنعتی شاهرود به امر تدریس و تبلیغ مشغول بود، پس از چهار سال دوری از وطن و خانواده به کشور بازگشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیکر مطهر حجت الاسلام «مجید سلمانیان» شهید مدافع حرم که چندین سال در این دانشگاه به امر تدریس و تبلیغ مشغول بود، پس از چهار سال دوری از وطن و خانواده به کشور بازگشت.
شهید حجت الاسلام مجید سلمانیان (متولد سال ۱۳۶۷) در سال ۱۳۹۴ به مدت ۲ ماه در کشور عراق به عنوان مدافع حرم به مبارزه با تکفیری های داعش رفت و سپس در ابتدای سال ۱۳۹۵ برای دفاع از حرم حضرت زینب (س)‌ راهی سوریه شد.
شهید سلمانیان در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در منطقه خان طومان شهر حلب سوریه به دست تکفیری های داعش به شهادت رسید.
پیکر شهید سلمانیان به تازگی توسط گروه تفحص ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از ماه ها تلاش و پس از آزادسازی شهر حلب از داعش به همراه  اجساد مطهر ۶ شهید دیگر کشف و شناسایی شد.
پیکر پاک این شهید مدافع حرم صبح پنج شنبه 24 مهرماه از ساعت 9 همزمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت میدان شهدا و سپس مصلی نماز جمعه کرج تشییع خواهد شد.
روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک و تسلیت، تاکید داشت: شهادت مزد مجاهدت صادقانه و عاشقانه است و ما باید بتوانیم از ارزش‌هایی که این کبوتران خونین بال برای حفظ آن جان خود را هدیه دادند پاسداری کنیم.

 

800


کلمات کلیدی: #مجید سلمانیان
12345