اخبار و رویدادها: انتخابات شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری به صورت مجازی برگزار می شود.

انتخابات شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری به صورت مجازی برگزار می شود.
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹- ۱۳:۰۵:۱۶

انتخابات شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود در نظر دارد انتخابات شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری این مجموعه را جهت فعالیت در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در این دانشگاه برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در نظر دارد انتخابات شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری این مجموعه را جهت فعالیت در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در این دانشگاه  به صورت مجازی برگزار نماید.

این انتخابات روز  شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ بر خلاف سال های گذشته و به علت شرایط امروز کشور در خصوص بیماری کرونا، از طریق سامانه معاونت فرهنگی و اجتماعی به صورت برخط برگزار خواهد شد.

کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، نهادهایی هستند که با هدف زمینه سازی رشد خلاقیت های فرهنگی دانشجویان، ساماندهی خواسته ها و تلاش های خودانگیخته فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویی در جهت نیل به ارزش های متعالی ایرانی - اسلامی و در زمینه های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی و همچنین رشد روحی و معنوی دانشجویان در دانشگاه ها تشکیل می شوند و به فعالیت می پردازند.

دانشگاه صنعتی شاهرود نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هر ساله اقدام به برگزاری انتخابات شورای مرکزی کانون ها جهت فعالیت در سال آینده را در دستور کار خود قرار می دهد. حضور پرشور دانشجویان، حفظ فضای شاد و امیدبخش بین آن ها و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با توجه به نوع و میزان نیاز دانشجویان در راستای اهداف یاد شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گفتنی است کانون های فرهنگی و هنری این دانشگاه در سال های گذشته موفق به کسب عناوین کشوری در زمینه های مختلف ادبی و هنری شده اند و همچنین کانون مهدویت و دختران یاس این دانشگاه در جشنواره رویش کانون های فرهنگی و هنری امسال دانشگاه های سراسر کشور، به عنوان برگزیدگان کانونی منتخب شدند.

کانون های قرآن و عترت، ادبی، مهدویت، گردشگری، محیط زیست، فیلم و عکس، خیریه دانشجویی مهر امام علی(علی السّلام)، دختران یاس، هنرهای تجسمی و صنایع دستی، هلال احمر، تئاتر، موسیقی ، حج و زیارت از جمله کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه صنعتی شاهرود است و شورای مرکزی انتخابی هر کانون شامل ۵ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل می باشد.

لازم به ذکر است اعلام کاندیداتوری و شرکت در انتخابات  تنها از میان کسانی صورت می پذیرد که قبلاً  در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به  عنوان عضو کانون مربوطه ثبت نام کرده باشند.

ثبت نام و اعلام کاندیداتوری از تاریخ 19 لغایت 24 آبان ماه 1399 و از طریق سامانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به نشانی زیر صورت می پذیرد:

http://fsut.ir/profile/login/?redirect_to=http://fsut.ir/candidate-form/

عضویت در کانون ها از طریق لینک زیر:

http://fsut.ir/profile/register/

photo_2020-10-07_13-33-27

12345