اخبار و رویدادها: جلسه هم اندیشی با کارشناسان آموزش دانشکده ها در خصوص روند آموزش مجازی دانشگاه

جلسه هم اندیشی با کارشناسان آموزش دانشکده ها در خصوص روند آموزش مجازی دانشگاه
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹- ۰۹:۴۵:۲۱

جلسه هم اندیشی با کارشناسان آموزش دانشکده ها در خصوص روند آموزش مجازی دانشگاه

جلسه بررسی وضعیت سامانه آموزش مجازی دانشگاه، با حضور کارشناسان آموزش دانشکده ها در تالار کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه بررسی وضعیت سامانه آموزش مجازی با توجه به شرایط ویروس کووید-19، صبح روز سه شنبه 15 مهر ماه جاری با حضور دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مهندس گلوی نژاد کارشناس مرکز آموزش های الکترونیکی و کارشناسان آموزش دانشکده های دانشگاه در تالار کوثر برگزار شد.

01

 در ابتدای این جلسه دکتر گودرزی ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان در شرایط کنونی، گفت: با توجه به فرصت استفاده از آموزش مجازی، باید حداکثر بهره برداری برای بهبود عملکرد آموزش در دانشگاه را مدنظر قرار دهیم.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با بیان اینکه جلسه امروز برای همفکری، مرور بر اقدامات انجام شده و آمادگی برای استفاده بهتر از سامانه آموزش مجازی LMS است؛ گفت: با توجه به تداوم احتمالی این ویروس باید سامانه آموزش مجازی مورد پالایش و ارزیابی قرار گیرد و ایرادات برطرف شود تا با آمادگی کامل فعالیت های روزمره آموزشی را پیش ببریم.

 وی با تاکید بر تسلط و آمادگی کامل بر سامانه آموزش مجازی، خاطر نشان کرد: آمادگی ما باید به گونه‌ای باشد که اگر مشکلی وجود دارد بتوانیم با اطلاع رسانی به موقع شما رفع نمائیم.

 وی افزود: در حال حاضر در تلاشیم تا ترافیک رایگان اینترنت دانشجویان در زمان حضور در کلاس های مجازی محقق شود، که به محض تصویب نهایی این موضوع اطلاع رسانی کامل صورت خواهد پذیرفت.

در ادامه این جلسه کارشناسان گروه های آموزشی درخصوص وضعیت اجرای آموزش به صورت مجازی، مشکلات و راهکارها سامانه مجازی LMS به بیان سخنانی پرداختند.

12345